Elke verwachting/pluim die ik bekijk, zie ik na 2 a 3 dagen de onzekerheid toenemen. Weten de weersystemen zelf wel wat ze gaan doen, of komt er nog een werkoverleg op 31 december?
Gelieve geen afbeeldingen te quoten, dit om dit topic overzichtelijk te houden. Dank u
Ik zie in de pluim een paar dagen dooi en vervolgens weer onzekerheid, niets om je zorgen om te maken!
Trouwens wel jammer dat ik de "zwoele nacht" van Helga heb gemist
Ik zie in de pluim een paar dagen dooi en vervolgens weer onzekerheid, niets om je zorgen om te maken!
Trouwens wel jammer dat ik de "zwoele nacht" van Helga heb gemist
Bedoel je nu een "zwoele nacht" met of van Helga? Het is terug te zien op de site uitzendinggemist van RTL. Het was in editie NL van gisterenavond.
Het ligt niet aan de weermodellen, maar aan de weersystemen zelf. Ik hoor net dat ze in oorlog met elkaar zijn en het nog moeten uitvechten wie nu de regie over dit landje mag hebben.
De modellen dedecteren het alleen maar!
Als het min 80gr gaat worden. merk je niet meer dat de stoepen schoon of vuil zijn hoor.
Maar goed als dat prut heeft Voor en Nadelen we zaten er vorig jaar mee.daarom liever een droge winter.
Het ergste komt in het voorjaar pas. aan schade.. verzekeringskosten stijgen nu al de pan uit.. dus premies omhoog.
Hier ligt ook wel 10 cm sneeuw.. maar vergeleken met vorig jaar is dit niks. ik denk dat wij hier wat uitgehard zijn.
Vaak is het wel zo zoveelste langer dat dat prut er is . zoveelste beroerder word je er van.
-8,1gr dreiging naar Sneeuw/mot.
De modellen dedecteren het alleen maar!
ok je hebt gelijk,sorry net wakker en nog geen koffie gehad.
Ja echt wel. vorig jaar waren er ook grote verschillen. en vaak hier het koudst. maar denk dat oudejaarsdag hier de scherpte van de kou er af is. en ook boven het vriespunt gaan uitkomen.
De zon wil hier doorbreken.maar tevens lonkt de bewolking naar neerslag.
Heb 1 keer mogen beleven dat de temperatuur tussen kerst en oud en nieuw -20gr was.
Maar wat een prachtige winter-december hebben we (gehad) zeg!
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...html#meerdaagse
De zon wil hier doorbreken.maar tevens lonkt de bewolking naar neerslag.
Heb 1 keer mogen beleven dat de temperatuur tussen kerst en oud en nieuw -20gr was.
Als ik de KNMI guidance goed interpreteer dan houden we deze temperatuursverdeling tot midden volgende week.
Dat zou inhouden dat het bij jullie voorlopig niet tot dooi komt
Oh ja,morgen verwachten ze tot -15 C in jouw omgeving,die -20 komt in de buurt