http://89.18.178.92/~dadcamarkt/test/punbb...pic.php?id=1302
wat een beschuldigingen over en weer bij de reaktie ?
NCEP (januari kouder dan normaal) :
[/quote]
En Februari ook weer kouder/normaal t.o.v. de eerdere voorspellingen, zou wel eens een lange koude winter kunnen worden!
Ff een weekje adempauze, kan ik alles ff terug lezen...
Btw: kan iemand mij de het linkje sturen van de wedstrijd die uit staat! Over het Hellmangetal
Grt
Het is nu eindelijk zover dat ik een weerstation met software heb aangeschaft, krijg het ding alleen pas over 7 weken binnen, maar goed..
Die van mij ook. Moet binnenkort ook maar eens zo'n weerstation aanschaffen. Iemand hier tips of een goede site? Ik wil niet beginnen met een basis model maar ook niet meteen het duurste type kopen. Kan ook niet wachten op de zomer om te zien hoe dat is om te analyseren
Er zijn wat topics over, iemand linkte die ooit eens.
Ik heb deze genomen;
http://www.alecto.nl/TradePoint/Item_View?itemNo=WS-4000
Weet niet of het wat is eigenlijk ^^
Al dagen zie je de pluimen werkelijk alle kanten op gaan.
Eerst -10 of lager, en daar opeens weer boven nul.
Daar heb je dus weinig aan.
Het KNMI geeft voor donderdag/vrijdag lage temperaturen op en daarna weer oplopend.
Ook die berichten zijn niet consistent.
Het onderstaande plaatje is wel al dagenlang vrijwel onveranderd.
Eens kijken wie er gelijk krijgt! | Gewijzigd: 28 december 2010, 21:52 uur, door Han
We zullen zien wat er gaat gebeuren, de komende dagen kunnen we rustig kwakkelweer noemen. En wat er over een paar dagen gaat gebeuren is nog te ver weg.
We zullen zien wat er gaat gebeuren, de komende dagen kunnen we rustig kwakkelweer noemen. En wat er over een paar dagen gaat gebeuren is nog te ver weg.
De schaatsers moeten inderdaad nu ook eens ruim aan bod komen.
Helemaal begrijp ik het kwakkelweer niet. Er ontwikkelen zich een aantal hogedrukgebieden boven ons land en boven de UK. Je zou daarvan enige stabiliteit mogen verwachten.
Tot nu toe blijkt dat nergens uit. Misschien is daar eind deze week meer over te zeggen.
Dan zie je het hogedrukgebied boven Groenland ook (weer) versterken.