Voor de mensen die niet weten wat er bedoeld wordt:
Wordt code B afgegeven betekent dat: prima OPER en goede pluim (winterse evoluties)
Voor de mensen die niet weten wat er bedoeld wordt:
Wordt code B afgegeven betekent dat: prima OPER en goede pluim (winterse evoluties)
Ahaa, klinkt dus positief.
Zijn er eigenlijk nog meer codes dan?
CODE B... Als je het wéér goed geraden hebt, stuur ik een bericht naar het Brabants dagblad
EC had de dooi misschien wel wat overschat maar volgens GFS zou het nu -10°C zijn ^^
Nou ik zie veel hogedruk op de kaartjes en dat wil ik zien maar ze liggen verkeerd :s! Ik hoop dat het Hoog @ Ierland ietsjes meer richting Ijsland en Scandinavië wil trekken want met die NW stroming gaan we er niet geraken.
Nou die NW circulatie is leuker wanneer de Noordzee bevroren is dan komt die goed van pas ^^
Zijn er eigenlijk nog meer codes dan?
Zeker.
Een "weersite" hanteert deze code's.
A. Staat voor: ik wil Aandacht.
B. Staat voor: Blijf mij volgen.
C. Staat voor: Continue mij volgen. (er kan nog genoeg gebeuren)
D. Staat voor: D'r zit niet veel in nu. (maar blijf mij volgen)
:P
En het ziet er niet echt naar uit dat ik nog wat ga krijgen hier, alle fut is eruit en het trekt met de snelheid van Johnny van Beukering..
Oei, dat schiert niet op dus
EC had de dooi misschien wel wat overschat maar volgens GFS zou het nu -10°C zijn ^^
Sorry hoor, Maar gfs heeft de dooi al enkele keren laten zien in de kaarten. Ook de run van gisteren, eergisteren en vrijdag was waardeloos.
Op de kaarten kon je duidelijk zien dat de dooi helemaal tegen, en in Duitsland zat.
Een "weersite" hanteert deze code's.
A. Staat voor: ik wil Aandacht.
B. Staat voor: Blijf mij volgen.
C. Staat voor: Continue mij volgen. (er kan nog genoeg gebeuren)
D. Staat voor: D'r zit niet veel in nu. (maar blijf mij volgen)
:P
ik dacht meer dit:
A. Staat voor: Nu kom ik vast weer op TV met zo Prognose *steek tong uit naar Peter Timoweef vanwege witte kerst*
B. Staat voor: ik wil nu aandacht hebben,daarom moet geef -10 aan in de zomer
C. Staat voor: Mail me 3 X per dag,want ik ben eenzaam
D. Staat voor: ach ja, bel me telefoon lijn voor 90 cent per minuut,zei ik 90 cent? ik bedoelde 1,50 per minuut
Op de kaarten kon je duidelijk zien dat de dooi helemaal tegen, en in Duitsland zat.
Toch code C dan maar ?