Alleen gisteren even boven 0 geweest, maar dat stelde weinig voor.
Wordt morgen vast een mooie schaatswedstrijd op het Schildmeer.
Voor de geïnteresseerden, de wedstrijd voor de mannen begint om 11.00 uur.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23042
mijn stem heb je ook te pakken Jan
Nou hoop ik eigenlijk stiekem wel dat het gaat dooien! Want op de straten ligt nu (waar regelmatig auto's rijden) een ijslaag van 6/7 cm!
Wie komt er hier schaatsen?:P
p.s De rest is nog wel allemaal wit van de sneeuw!
actueel: -3,9gr dalende luchtdruk steigende. 1023.341 hPa.
Hmmm, zit niet echt bepaald dooi in de grafiek.... Zal de winter hier dan wel enigzins stand houden??
actueel: -3,9gr dalende luchtdruk steigende. 1023.341 hPa.
mmmmmmm kan mss nog anders worden of niet, de meeste lijntjes liggen ver onder de lijn. en ....verwacht jij nog iets hier voor vandaag of niet? komt wel iets aan op de buienradar! maar of der iets uitvalt? zou dan voor hier sneeuw moeten zijn.
Volgens de 12u run van gfs krijgen we na de jaarwisseling toch weer enkele koude dagen. Vooral in het oosten permanent onder 0.
Nou hoop ik eigenlijk stiekem wel dat het gaat dooien! Want op de straten ligt nu (waar regelmatig auto's rijden) een ijslaag van 6/7 cm!
Wie komt er hier schaatsen?:P
p.s De rest is nog wel allemaal wit van de sneeuw!
Ik weet niet waar jij in Alkmaar woont, maar ik fietste net vanuit de stad naar huis --> Alkmaar Noord en dat in een mengelmoes van regen/ijsregen en af en toe wat wits. Heeft misschien 10 minuten gesneeuwd toen ik thuis was, kan me niet voorstellen dat het daar wit van geworden is maar heb geen zicht op de straat vanuit mijn woning.