Helaas ze hebben de telling gereset, moeten weer opnieuw stemmen:
DONE !!
Zevenbergen ook regen hoor het is moeilijk en haast niet tegenaan te verwachten J hier niet en ook de andere J heeft het er moeilijk mee zo ook al de profs het is een grote rollercoaster de afgelopen dagen | Gewijzigd: 28 december 2010, 16:03 uur, door Tesse
Kan ik mijn stem nog intrekken?
Edit: gfs gaf gister al -4 op 850hp voor vandaag, en dat is vandaag zelfs nog warmer. 0 tot-2
Ga over het algemeen af op de Hirlam die Jan plaatst in de begin post. Moet wel opmerken dat deze er naar mijn idee wel een paar keer naast heeft gezeten de afgelopen 2 weken. Qua omvang van neerslaggebied, richting en soort neerslag.
En begrijp mij niet verkeerd zit niet op sneeuw te wachten eigenlijk. Heb nu wel genoeg sneeuw geschept de laatste tijd. Gister nog een hele tijd de ijslaag in de straat kapot staan hakken. Maar als er dan neerslag valt laat het dan maar droge sneeuw zijn, dat vind ik de minst vervelende | Gewijzigd: 28 december 2010, 16:14 uur, door Jdolky
Temps zullen 's nachts licht negatief zijn overdag licht positief, dit is wat ik nu zo ongeveer kan afleiden uit de meeste voorspellingen.
Er lijkt zich opnieuw een Groenland hoog te vormen waardoor de nieuwe winterse impuls zo gegeven is na de "kwakkel" periode die we tegemoet gaan.
En begrijp mij niet verkeerd zit niet op sneeuw te wachten eigenlijk. Heb nu wel genoeg sneeuw geschept de laatste tijd. Gister nog een hele tijd de ijslaag in de straat kapot staan hakken. Maar als er dan neerslag valt laat het dan maar droge sneeuw zijn, dat vind ik de minst vervelende
Ik geloof dat hirlam de laatste tijd te koud is. Miss dat Jan dat kan bevestigen?
En het ziet er niet echt naar uit dat ik nog wat ga krijgen hier, alle fut is eruit en het trekt met de snelheid van Johnny van Beukering..
daag laatste meter van het bijna lege neerslaggebied ,wat een paar vlokken lichte sneeuw en een paar druppels lichte regen gaf, hier in amstelveen!