En geen vraag is dom he
Thnx Olaf, was al bang dat ik een antwoord zou krijgen zo van: Van boven.
Maar de de neerslag blijft helaas dus vloeibaar vandaag.
Maar de de neerslag blijft helaas dus vloeibaar vandaag.
Nu nog wel , maar dat kan veranderen he, als het intensiveert hebben we mogelijk sneeuw;)
In Nijmegen zingen ze altijd "Er is helemaal niets in Arnhem, helemaal niets in Arnhem"......ze hebben dus gelijk. | Gewijzigd: 28 december 2010, 15:34 uur, door Brisk
Is dat bij de temp. op hoogte? wat zijn die nu dan?
Er wordt ook altijd gepraat over temperatuur op hoogte en op 2 meter maar is er niet iets als temperatuur in het midden? zal het dan niet ergens tussenin te warm zijn?
En welke invloed heeft de wind vandaag bijvoorbeeld?
Haha ik heb 0,0 verstand ervan en probeer het te begrijpen maar uit jan z'n post van daarnet begrijp ik dat hij ook niet weet wat er vandaag allemaal gebeurd.
Als het maar niet gaat flink gaat vriezen nu, want dan wordt het nog gladder dan het al was.
Hé gelukkig, ik dacht al dat jij alles wist!
Je mag naturlijk altijd blijven hopen op hopen........
Is dat bij de temp. op hoogte? wat zijn die nu dan?
Er wordt ook altijd gepraat over temperatuur op hoogte en op 2 meter maar is er niet iets als temperatuur in het midden? zal het dan niet ergens tussenin te warm zijn?
En welke invloed heeft de wind vandaag bijvoorbeeld?
Haha ik heb 0,0 verstand ervan en probeer het te begrijpen maar uit jan z'n post van daarnet begrijp ik dat hij ook niet weet wat er vandaag allemaal gebeurd.
Als het maar niet gaat flink gaat vriezen nu, want dan wordt het nog gladder dan het al was.
Het is misgegaan als je gister met een roze bril de kaartjes hebt bekeken. Zoals ik gister al aangaf zat er in de kaarten van gfs gewoon regen en niets meer.
Edit: gfs gaf gister al -4 op 850hp voor vandaag, en dat is vandaag zelfs nog warmer. 0 tot-2
| Gewijzigd: 28 december 2010, 16:00 uur, door Shadow112
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=23042
eerst 5 cm sneeuw in amstelveen jan,dan stem ik op je.
het regent verdomme hier. | Gewijzigd: 28 december 2010, 16:00 uur, door baux