sneeuw heb ik niet veel mee, kan iemand mij uitleggen wat je precies mee sneeuw kan doen, wat het zo leuk maakt haha ?. | Gewijzigd: 28 december 2010, 13:28 uur, door lenni3
sneeuw heb ik niet veel mee, kan iemand mij uitleggen wat je precies mee sneeuw kan doen, wat het zo leuk maakt haha ?.
je moet er gewoon lekker in gaan rollen
sneeuw heb ik niet veel mee, kan iemand mij uitleggen wat je precies mee sneeuw kan doen, wat het zo leuk maakt haha ?.
Het is sowieso al prachtig om te zien, die witte wereld is in mijn ogen een stuk mooier dan die grijze/bruine wereld die het anders zou zijn in de winter. De stilte in de straat na een sneeuwbui is ook geweldig.
Daarnaast is het ook prachtig om te zien hoe de kleine kinderen er ongelofelijk veel plezier aan beleven.
En natuurlijk blijft het leuk om ook af en toe zelf een sneeuwballetje naar de buren te gooien.
maar even zonder grappen, wat an je met sneeuw doen ? niks ?
sneeuwballen gevecht blijft altijd leuk idd haha, maakt me niks uit hoe oud ik ben. | Gewijzigd: 28 december 2010, 13:33 uur, door lenni3
onze code-expert is zeer negatief over de winter het spreekt al over een hyper zonale jet na driekoningen wat de winter een heel eind van ons vandaan blaast
Het was echt heel lang droog hier hoor, zag dat t front in west Den Haag bleef hangen terwijl ik in Voorburg woon. Liep ook buiten er was niks ook niks op auto's. Nu wel sneeuw.
Het is vandaag 28 December en die Directeur van MeteoConsult zei toch vandaag 11-stedentocht???
Is afgelast wegens te extreme kou vandaag.
:P
Het is vandaag 28 December en die Directeur van MeteoConsult zei toch vandaag 11-stedentocht???
Die zit nu waarschijnlijk met een cocktail ergens op een warm strand... Misschien een elfstedentocht in Rusland dan maar? Iets verder weg maar dan heb je ook wat
Hahah! Je ben te laat!!! De tocht is gisteren al gereden!
maar even zonder grappen, wat kan je met sneeuw doen ? niks ?
Als het blijft liggen, kan je er sneeuwballen van maken, sleetje rijden, glijbaantje maken, sneeuwpop maken, sneeuwhutten maken, skiën, langlaufen, mooie foto’s maken, lekker wandelen met mooie uitzichten.. etc etc. | Gewijzigd: 28 december 2010, 13:38 uur, door zwoof
Wel apart hoe veel verschil er dan kan zitten binnen een korte afstand. Ik woon meer richting kijkduin. Hier geen sneeuw
... en lantaarnpaalstaren...
onze code-expert is zeer negatief over de winter het spreekt al over een hyper zonale jet na driekoningen wat de winter een heel eind van ons vandaan blaast
Zo denk ik er ook over. Van de vooruitzichten word ik niet echt vrolijk. Ik dacht dat een Groenlandhoog altijd voor winterweer stond.