jan klopt het wat ik net zij over de luchtvochtigheid of was het temperatuur? ik kan me herinneren dat iemand gister zoiets heeft geroepen...
Maar enfin, zoals jullie willen.
Het sneeuwt hier behoorlijk. Al een cm of 20 gevallen in een uur of 2 tijd. Nu tevree?
En excuses voor het refereren aan eerder uitgesproken verwachtingen. Zal dit in het vervolg alleen doen wanneer het klopt.
*gaat geduldig wachten op wat komen gaat* | Gewijzigd: 28 december 2010, 09:30 uur, door Mark Johanson
Ik kijk vanmorgen uit het raam en op de radar, maar het bewijst weer dat het een moeilijk iets is, voorspellen. Zelfs een paar uur vooruit kijken blijkt een flinke klus.
Oh ja, dit bedoel ik niet vervelend. Het is een constatering. Wederom een schitterend bewijs dat niets zo veranderlijk is als......yep
Hier in Etten-Leur vooralsnog alleen bewolking, dus we wachten af.
Ik concludeer, niets meer en niets minder. Ik klaag niet.
Maar enfin, zoals jullie willen.
Het sneeuwt hier behoorlijk. Al een cm of 20 gevallen in een uur of 2 tijd. Nu tevree?
Je mag wel concluderen dat er nu niets valt, maar de voorspellingen lopen niet tot 9 uur s'ochtends. Als er aan het eind van de dag niets is gevallen dan zijn de verwachtingen niet uitgekomen.
Sneeuwval zuidwest: Geldig: dinsdag 28 december 2010 vanaf ca 09 uur gedurende ca 15 uur
Sneeuwval Gelderland: Geldig: dinsdag 28 december 2010 vanaf ca 11 uur gedurende ca 12 uur
Dan nu al te gaan zuren dat er niets gevallen is, is erg triest vind ik
Voor ons hier hoeft er niets te veranderen we zitten er koud bij.
dankje Jan, d'r komen dus nog meerdere fronten...
Moet wel zeggen, ik was net even buiten en het druppelde heeel lichtjes... zeg maar ongeveer 5 druppels per vierkante meter
Je mag wel concluderen dat er nu niets valt, maar de voorspellingen lopen niet tot 9 uur s'ochtends. Als er aan het eind van de dag niets is gevallen dan zijn de verwachtingen niet uitgekomen.
[/quote]
Juist, dat is exact mijn conclusie.
Ik zie dat er nu in Den Haag noch in Zeeland sneeuw is gevallen. We gaat zien wat de komende uren ons brengt.
Misschien wel de komende dagen strenge vorst in Friesland en dan rond half januari een Elfstedentocht rijden.
Sneeuwval zuidwest: Geldig: dinsdag 28 december 2010 vanaf ca 09 uur gedurende ca 15 uur
Sneeuwval Gelderland: Geldig: dinsdag 28 december 2010 vanaf ca 11 uur gedurende ca 12 uur
Tja Jan, toenemende populariteit van deze website maakt ook dat je vaker uit moet leggen hoe het "weer" werkt.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...html#meerdaagse
Goedemorgen overigens...... is de koffie al rond gegaan??
OK, we wachten het nog een uurtje af. Ik had m'n planning alweer aangepast. Stap ik dan in de auto of stel ik het toch beter uit tot morgen ...
En ik vind het niet echt zeuren hoor. Het blijkt gewoon nowcasten en dan is het ook 'now'reageren. En de feiten zijn dat het zou moeten sneeuwen maar het het niet doet. Dus logisch dat dat gezegd wordt. Zolang Vlissingen roept dat er niets valt, weet de rest waar we aan toe zijn. Toch?! En de positievelingen houden het dan mooi in evenwicht ... want die lees ik ook graag
En ik vind het niet echt zeuren hoor. Het blijkt gewoon nowcasten en dan is het ook 'now'reageren. En de feiten zijn dat het zou moeten sneeuwen maar het het niet doet. Dus logisch dat dat gezegd wordt. Zolang Vlissingen roept dat er niets valt, weet de rest waar we aan toe zijn. Toch?! En de positievelingen houden het dan mooi in evenwicht ... want die lees ik ook graag
Helemaal niets aan toe te voegen, prima visie. | Gewijzigd: 28 december 2010, 09:43 uur, door Dennis Etten