Die webcam in Vlissingen ( http://www.vlissingenwebcam.nl/ ) laat dus oude beelden zien??? Want het sneeuwt er nog! Grrrr
Zal niet de eerste keer zijn dat buienraden vol staan en er niets valt, maarja van mij mag het nu eerst wel ff dooien wan is gewoo levensgevaarlijk buiten met die sneeuwresten.
Om nu om 8.40 uur te roepen dat we het droog houden gaat mij te ver.
als je zo als mij midden in het neerslag gebied zit mag ik toch wel concluderen dat er niks valt ?? tenminste... ik kijk naar buiten.. en zie.... Niks.
Ik wens je veel plezier met je altijd zo betrouwbare buienradar !
Inderdaad. Vorige week zaterdag nog, life meegemaakt. 's-Morgens vroeg, 05.00 uur. Twee uur lang zitten staren naar een groot gebied ... het kwam en dreef over. Maar de grond heeft het nooit gehaald. Lichtelijk frustrerend.
Er slaan dus behoorlijk wat mensen de plank mis wat betreft de sneeuw! | Gewijzigd: 28 december 2010, 09:02 uur, door krisl21
volgens de berekeningen en de gegevens van dat moment!!!!
Fijn he, die uitroeptekens. Niet zo gepikeerd reageren.
Kan wel zijn, feit is dat ze gisteren over 5-8cm spraken. Als je niet meer mag refereren aan weersverwachtingen kunnen we er wel mee ophouden. Ze zaten er goed naast. Geef niets, leven gaat gewoon door hoor.
En mocht er alsnog een paar cm vallen dan krijgen ze de complimenten. Mag dat wel? | Gewijzigd: 28 december 2010, 09:13 uur, door Mark Johanson
Tja het blijven voorspellingen en kansen niets is zeker.. Pas na dat je het met jou eigen ogen pas ziet. Maar wel een teleurstelling voor het zuiden. Wat hier int N.Oosten geen neerslag. en dat lijkt uit te komen. dus weersvoorspelling 50/50
Koude wind hier int ostem. -2,9gr Houd het ijs mooi op dikte.
Kan wel zijn, feit is dat ze gisteren over 5-8cm spraken. Als je niet meer mag refereren aan weersverwachtingen kunnen we er wel mee ophouden. Ze zaten er goed naast. Geef niets, leven gaat gewoon door hoor.
ook goeiemorgen.........
is de dag al voorbij???? NEE!
Wie weet activeert het hele gebeuren nog en krijgen we als nog een aantal CM's
Als je vanavond nog niets heb gehad, mag je gaan klagen. OK?
haaalleluja !!!
Waarom klagen, natuur doet toch wat ie wil. Is toch gaaf dat de natuur toch anders doet dan wat de computermodellen bedenken? Wie weet wat er nog voor moois of extreems mogelijk is deze winter.
Verwachtingen zijn mooi. Maar onverwacht iets moois vind ik nog mooier.
BuienRadarNL BuienRadar.NL
Een deel van de sneeuw bereikt de grond niet, maar gelukkig hebben we de sneeuwfoto's nog! http://weerfoto.buienradar.nl
1 hour ago Favorite Retweet Reply
stop met zeuren en wacht het gewoon af.....
o ja voor alle wel gezellige mensen hier goooooooooooodmorning!