En morgen, lichte dooi in weste van belgie dus?? (aangezien het ijzel is)
Moeilijk te zeggen deze dagen.... om een touw aan vast te knopen
Met andere woorden,je kunt ze allemaal niet vertrouwen tot op dag of 4 (oid )
Eerst morgen zien of en waar de dooi tot staan komt.
Das pas BRRRRRRR
Dan komen de ijsberen om jassen vragen | Gewijzigd: 27 december 2010, 23:18 uur, door JohnBreda
Kooi met dieren zat toch dicht
ja die russische beer blokkeert het hele gebeuren boven europa, het lagedrukgebied boven scandinavië kan niet verder bewegen m.a.g. dat het hogedrukgebied ook tussen UK en IJsland moet blijven hangen met N/W-stromingen; gelukkig bieden de nieuwste runs GFS18z en ECMWF12z toch wat potentiëel op lange termijn voor opnieuw winters weer
Bedankt voor de info Jan, we wachten af
Niks is onmoglijk nu...nou ja bijna dan
(dit was bedoeld als quote op simon ... ) | Gewijzigd: 27 december 2010, 23:49 uur, door Jago
Wegwezen met die beer, geef mij maar zomer 25 graden, blauwe lucht, zacht briesje.....
Nu lijkt het er dus op dat wederom de bui niet zo ver het land in trekt, hopelijk is het deze keer wederom verkeerd verwacht en komt hij nu iets verder stil te liggen zodat we hier ook nog wat sneeuw krijgen.
Vandaag is het meeste hier wel weggesmolten, denk dat we hier nog maar een centimeter of 1-3 hebben terwijl dat gister nog zo'n 3-6was. Is flink geslonken hier de afgelopen dagen, mag wel weer wat bijvallen
En zo gaat het altijd, als't te warm is wil ik kou en winter, als't te koud is wil ik zomer en warm.