Ik had het al eerder gepost, je kijkt naar max. temp kaarten
Nou Jan, ik hoop dat HIRLAM gelijk krijgt i.p.v. GFS. Volgens mij was de laatse tijd HIRLAM behhorlijk goed tegenover GFS, dus gaan we gewoon daarvoor. | Gewijzigd: 27 december 2010, 23:00 uur, door Brisk
Gelukkig is het maar een schatting, kan ook meer worden als t front activeert en stil blijft hangen vanwege de koude lucht noordelijk (lees botsen)
hoe zit het nu met de dooi de komende dagen?
Maar jan.. Zal er dan ook iets vallen in west vlaanderen van sneeuw?? centimeters ofnei??
Jazeker, maar dat zal in de loop van de ochtend dan over gaan in ijzel zoals hirlam dat laat zien. Het zuidwesten lijkt weer goed te zitten. Drie centimeter moet echt wel haalbaar zijn
Mag het maar hopen, ben toe aan verse sneeuw.
Ben al een aantal keer onderuit gegaan met de hond uitlaten door de gladheid
Maarja elk voordeel heb zijn nadeel zullen we maar zeggen | Gewijzigd: 27 december 2010, 23:05 uur, door JohnBreda
:D Lange termijn.....daar komt hij zoals gewoonlijk morgen wel op terug!
Nieuwjaarsdag: een beetje sneeuw, een beetje regen, een beetje ijzel, een beetje hagel.......
Wat een pipo is het eigenlijk ook!
Daar laat ik me nog niet over uit in ieders geval, ik zie eerst morgen. Zie wel weer een hoog bij Groenland op de LT en een Russische beer op GFS
Je lijkt P.P. wel, daar kom ik morgen op terug
P.S. Nog steeds geen infoplaza pluimen.... | Gewijzigd: 27 december 2010, 23:11 uur, door Brisk