In december 2009 was de gemiddelde temperatuur voor Losser (nabij Enschede) 1.7 graden
In december 2010 is de gemiddelde temperatuur voor Losser - 2.7
Als we deze trend volhouden dan komt het vast goed
De rest van ht komende half jaar verloopt lekker gewoontjes
januari geloof ik wel te koud ,reeds meerdere keren aangegeven door mensen hier .
maar de rest feb mrt april mei gewoontjes ? eerst zien 3 dagen is al lastig
http://www.yr.no/sted/Nederland/Gelderland/Oosterbeek/
http://www.yr.no/place/Netherlands/Gelderl...ur_by_hour.html | Gewijzigd: 27 december 2010, 22:12 uur, door Brisk
In december 2009 was de gemiddelde temperatuur voor Losser (nabij Enschede) 1.7 graden
In december 2010 is de gemiddelde temperatuur voor Losser - 2.7
Als we deze trend volhouden dan komt het vast goed
december is bijna voorbij dus met januari op de kalender hoop ik dat die maand ook flink koud gaat worden.
Vooralsnog zie ik dat nog niet terug in de pluimen helaas. Zowel EC niet als GFS ook niet.
Doemdenkerij? Nee gewoon de realiteit. Alleen de komende dagen zijn nog twijfelachtig.
maar de rest feb mrt april mei gewoontjes ? eerst zien 3 dagen is al lastig
Ik kan mij deze kaarten herinneren van een anderhalve maand terug. December zou zeer koud worden - klopt, januari ook koud ( wel iets minder) - afwachten.
Maar de maanden maart/april en mei ook weer veel te koud. Dat is op deze kaarten (gelukkig) niet meer terug te zien.
Wat mij betreft prima. Je moet er toch niet aan denken, eerst een koude winter en dan weer een steenkoud voorjaar- liever niet.
Vooralsnog zie ik dat nog niet terug in de pluimen helaas. Zowel EC niet als GFS ook niet.
Doemdenkerij? Nee gewoon de realiteit. Alleen de komende dagen zijn nog twijfelachtig.
Lange termijn is nog veel onzekerder
Ga naar ww.yr.no
Is je Noors niet zo goed, kies dan voor English rechtsbovenin
Typ in dat witte zoekvlak bovenin je plaatsnaam
Ze geven een aantal opties over de hele wereld, zoek dus de goede plaats eruit..
Dan krijg je al resultaat.
Als je op Hour-by-hour klikt heb je t grafiekje.
vind ik niet
za 1 jan is bijna geen spreiding te zien
terwijl dat voor woensdag en donderdag juist wel is.
dus in mijn ogen is de onzekerheid op korte termijn groter
de omgekeerde wereld dus.
http://www.yr.no/place/Netherlands/Gelderl...ur_by_hour.html
Is je Noors niet zo goed, kies dan voor English rechtsbovenin
Typ in dat witte zoekvlak bovenin je plaatsnaam
Ze geven een aantal opties over de hele wereld, zoek dus de goede plaats eruit..
Dan krijg je al resultaat.
Als je op Hour-by-hour klikt heb je t grafiekje.
Aha, thanks! | Gewijzigd: 27 december 2010, 22:16 uur, door Mies
Gezien de huidige kaarten denk ik dat je niet heel veel anders kunt zeggen over de lange termijn. Op het moment weinig hoop op echte vorst. (rond de -10 s'nachts)
zag net wel dat januari 2010 voor onze regio de eerste januari in 10 jaar was die gemiddeld - 1.7 noteerde.(zonneactiviteit?) Hopen dat we die trend op kunnen pakken.. De januari maanden zijn vanaf 2000 eigenlijk helemaal niet zo koud. Gemmidelde temperaturen allemaal een aantal graden boven n (+2-+6) | Gewijzigd: 27 december 2010, 22:18 uur, door pressna