Krijgen wij morgen nog sneeuw in Julianadorp?
Ik hoor het wel,
Groeten Antoin
stop is met zulke vragen !
lees de frontpage, weet je genoeg !
weather without storms is no weather at all.
lees de frontpage, weet je genoeg !
Sorry is wist niet dat je boos werd
Ik ben net thuis van werk, zat ff te kijken naar de laatste kaarten en ik kwam er niet helemaal uit...
Dus vandaar....
grrrr... . dit jaar komt Koning Winter daar nog mee weg maar.... in 2011 willen wij hier in het Noorden ook sneeuw, ik ga voor minstens een halve meter!
It isn't over till the fat lady sings!
Kijk eens wat jullie in februari 1979 hebben gehad. Het kan allemaal nog gebeuren. Dit is sowieso een winter met verrassingen.
Ik bestel al een paar weken sneeuw bij mn familie in Canada. Alleen blijkt zijn GPS een storing te hebben. De eerste bestelling kwam in de randstad, die daarna in Limburg. Hij zou de GPS na laten kijken, maar aan de voorspellingen te zien is dat nog niet echt gelukt
Ik zal de volgende bestelling naar Denemarken laten sturen, dan komt ie vast in Grunn aan
Buienradar staat niet bepaald bekend om zijn betrouwbaarheid.
Drie korrels hagel of een beetje onder nul met wat wind erbij en alle treinen krijgen last van bevroren wissels,ijs op de bovenleidingen en in de stroomkasten(ook in de treinen) en van algeheel falende regie.
Gelukkig is de dikke tien centimeter die hier nog ligt incl sneeuwduintjes gewoon per postduif gekomen want die moderne techniek is gewoon niet opgewassen tegen een oudhollands wintertje.
Momenteel schommelt de temperatuur hier overigens mee met ieder wolkje dat over drijft.
'Wolk' dan is het amper twee graden vorst net boven de grond(sneeuw) 'helder' kaboom min acht!
Wisselt echt in een kwartier tijd zo enorm als er effe geen wind is.
@mensen die vragen hoe laat en waar krijgen wij sneeuw.
Je hebt internet als je in dit forum kan spammen dus kan je ook de buienradars zien.
Hier Bijvoorbeeld. | Gewijzigd: 27 december 2010, 19:58 uur, door Picobyte
Ik ben net thuis van werk, zat ff te kijken naar de laatste kaarten en ik kwam er niet helemaal uit...
Dus vandaar....
Als ik het goed zie, verpietert de sneeuwbui weer voordat het in Den Helder aankomt...
Jammer...
Buienradar
Voor mij is de temp de laatste 2 week te hoog in YoWindow, dus toch grote verschillen vlgns mij
Onweer dagen 2012: 1 !
Ehm hecht daar ECHT GEEN waarde aan...
1 ding is bijna zeker dat het vrij, zat en zondag gaat dooien, vanaf ma 4 jan 2011 is alles alweer erug onzeker.
Niet naar kijken! veel te ver weg. Overmorgen is nu al moeilijk