Daarmee bedoel ik de 0-gradenlijn. Deze ligt halverwege Duitsland en Denenmarken. Voor mij geen rede om aan te nemen dat de kou voorlopig weg is.
Echter ben ik pas sinds kort zeer geïnteresseerd in het weer en weet ik niet hoe dit in voorgaande jaren was.
maar er moet toch nog minstens 1 noemenswaardige vorst/sneeuwperiode komen
naar mijn idee hebben we al een sneeuwperiode achter de rug. Maar meer zijn altijd welkom
GFS is weer zacht. Ik zie geen serieuze poging van de kou om terug te keren. In de nacht hier en daar een graadje vorst, en overdag ruim in de plus. Saai
Nu hopen dat het EC er meer van kan maken.
kwam trouwens nog wat tegen op t net en mss weet deze man het .. in onderstaand filmpje ( klik link )
hij voorspelde october en november al dat we dit weer gingen krijgen en wat men in USA zouden krijgen en hij verwacht kleine ijstijd. maar goed zie t filmpje want ik wil in dit topic niet verder van t topic onderwerp af gaan .
http://video.foxnews.com/#/v/4475360/mocke...aylist_id=87937
GFS is weer zacht. Ik zie geen serieuze poging van de kou om terug te keren. In de nacht hier en daar een graadje vorst, en overdag ruim in de plus. Saai
Nu hopen dat het EC er meer van kan maken.
en waneer komt die ec ?
lange stabiele vorstperiode, iemand idee waar hij dit wegtovert ?
hij moet zijn t-shirts nog verkopen die hij heeft laten maken voor de 11stedentocht.
Dus als iedereen nu gelooft dat ut gaat vriezen ...:P
Hoop van harte dat zijn voorspelling uitkomt natuurlijk, maar zie geen kaarten die dat laten zien vooralsnog.
Hebben we zoiets al eens niet vaker meegemaakt in deze winterperiode
Zuid Sneeuw Noord Niets: word wel een kenmerk van deze winter lijkt het wel | Gewijzigd: 27 december 2010, 17:52 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
kwam trouwens nog wat tegen op t net en mss weet deze man het .. in onderstaand filmpje ( klik link )
hij voorspelde october en november al dat we dit weer gingen krijgen en wat men in USA zouden krijgen en hij verwacht kleine ijstijd. maar goed zie t filmpje want ik wil in dit topic niet verder van t topic onderwerp af gaan .
http://video.foxnews.com/#/v/4475360/mocke...aylist_id=87937
Dat is dhr. Pierce Corbyn hij baseert zijn verwachtingen n.a.v. van aktiviteitontwikkelt door de zon (solar stormen en zonnevlekken) heeft het toch redelijk goed over langere termijn genomen
Zuid Sneeuw Noord Niets: word wel een kenmerk van deze winter lijkt het wel
Valt mij wel op dat als er in het zuiden sneeuw valt, dit altijd in kwakkelwinters is.
Maar de 2de helft van deze winter krijgen wij het, en gaat koning thialf eindelijk echt los!
:P
Witte Kerst was hiero prachtig, maar nu even niet meer....