Er hangen hier ook lange ijspegels aan de dakranden. Denk maar dat ik ze morgen ga proberen naar beneden te halen.
Hierbij nog eens een waarschuwing. Als het echt aan het dooien is, loop dan niet te dicht tegen de huizen aan want het kan wel eens zijn dat er zo'n heel pak sneeuw van de daken naar beneden schuift. Je zal er maar onder staan.
Ik heb het ooit eens zien gebeuren met een postbode die de volle laag kreeg.
Hoorde vorige week al dit soort berichten uit Duitsland. Was een pak sneeuw van een flatgebouw op een moeder met kinderwagen gevallen.
het lijkt er ook op dat de kou in het noorden ook wel eens kan verscherpen vanaf woensdag. er zijn aardig wat groene lijntjes, en zelfs lager dan -15 flink wat! elke dag gaat die verwachting weer de andere kant op. morgen weer een (ijs)koude jaarwisseling?
heeft iemand het filmpje van bastardi voor mij waarin hij het heeft over verscherping vanaf 4/1/11?
Alleen dinsdag regen/sneeuw... vind ik dan iets minder
Woensdag, donderdag en vrijdag wel droog dan?
mmmm +1 word spannend dan denk.... hopen dat de lucht hoog koud genoeg blijft (had daar mee te maken toch of het regen/sneeuw word).
Regen kan anders nog behoorlijk ellende veroorzaken met die centimeters sneeuw hier...
GFS geeft regen, alleen NO sneeuw.
Vrijdag Noord ook regen. | Gewijzigd: 26 december 2010, 23:16 uur, door Brisk