Overzicht
Alle pluimen op 1 pagina
Neerslag inclusief een mooie sneeuwradar
Temperatuuroverzicht
WRF sneeuwkaarten
Hellmann getal van alle KNMI stations!
Pluimen voor alle regio's:
http://www.onweer-online.nl/radars/pluim-grafieken/ | Gewijzigd: 26 december 2010, 22:14 uur, door Brisk
Oke Jan, maar mijn schoonmoeder heeft een dikke vacht, volgens mij gaat het streng vriezen ....
Gaan we hier verder over de winter praten??
ik denk dat de winter voor het eind van het jaar weer
terug is de laatste jaren steeds gebleken dat de stroming
die in november ingezet wordt winterbepalend is
terug is de laatste jaren steeds gebleken dat de stroming
die in november ingezet wordt winterbepalend is veel plezier ga de kroeg wou ff jan zn stukkie mee pikken
Het zal een zware last voor het ijs zijn maar ook voor de echte genieters van mooi ijs , als het zo doorgaat wordt en blijft het een vuile winter zonder transportkoude, we moeten samen duimen voor een week de echte WC
Bijna alle weermodellen nemen die dooi mee in hun verwachtingen, we kunnen er niet omheen dat het een paar graden zal gaan dooien, vooral in de kuststreek.
Hier heeft het vandaag trouwens ook al gedooid, want er was een hoop gedrup, omlaag vallende sneeuw e.d. te horen.
We zullen het gaan zien, die modellen zijn bijna allemaal de weg kwijt op dit moment en weten echt niet wat het gaat worden na dinsdag.
Maar goed, we zijn pas officieël pas 5 dagen onderweg in de winter...en damn, en wat is ie al mooi.....
@ Jan, enig idee of we de komende dagen nog wat zonlicht gaan krijgen? Mijn plantjes snakken naar licht...
Voorlopig nog niet
@ Jan, enig idee of we de komende dagen nog wat zonlicht gaan krijgen? Mijn plantjes snakken naar licht...
Ja verrek, nu je het zegt! De zon, die hebben we al een poos niet meer gezien zeg!
Ik was nooit zo actief op deze site, meer een lezer. Maar de laatste weken heb ik flink meegedaan met het forum. Vond het leuk, veelal om de af en toe hilarische reacties en ook soms was ik verbaasd over hoe serieus men het weer neemt. Het is maar het weer, niet minder en niet meer.
We gaan zo te zien even een rustige periode in. Ben wel benieuwd naar de gevolgen van de smeltende sneeuw, er ligt nog al een pak hiero.
OP naar het nieuwe jaar en met vol verwachting naar de verdere ontwikkelingen .
Groeten..........