Je vraagt je vast af hoe zo'n pegels kweekt, nou ze hangen aan het verwarmingshuisje van mijn oma.
De sneeuw op het dak smelt omdat het niet geisoleerd is en vries vast zodra het buiten komt.
De draaien en alles op de pegels komen van de wind.
Veel ijspegels ook de laatste 2 jaar, | Gewijzigd: 25 december 2010, 13:27 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ook mooie ijspegels! zo groot zie je ze niet vaak
Miss kan je, als je rechts klikt op het kruisje of waar het plaatje zou moeten staan, klikken op afbeelding bekijken.
Dat zou misschien nog wel kunnen werken.
Ook mooie ijspegels! zo groot zie je ze niet vaak
Hier in de buurt zou je je ook zomaar vast kunnen rijden, moet je maar eens aan Alain vragen. Bij hem op de straat zat voorgister nog een bulkwagen vast naast de weg.
Ik ben sinds donderdag niet meer op de weg geweest, ik heb namelijk zomerbandjes en ik wil niet zoveel riskeren.
Heb jij ook nog mooie plaatjes geschoten? Ben benieuwd!
Hier was vrijdag fietsen en autorijden niet te doen.. ik doe de ochtendkranten met de fiets.. en op dat moment sneeuwde 't, was kwart over 5 toen ik vertrok.. en ik moest ze ophalen, 3 kwartier later kwam ik pas aan.. complete chaos! wat ik normaal in een half uurtje/3 kwartier doe.. deed ik er toen haast 4 a 5 uur over!!
En auto's stonden vast, of reden half over de stoep heen omdat ze de wegen nie fatsoenlijk zagen enzo! pfoe.. | Gewijzigd: 26 december 2010, 00:42 uur, door AddictedStar
Ja, ik heb hier ook een topic lopen waarin ik van tijd tot tijd mijn winterfoto's doe plaatsen.
Kijk maar eens hier:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=22325
Helaas waren zondag de vriend van mijn tante en haar zoon bij ons thuis.
Ze hebben een stuk 8 pegels afgebroken, ze op een hoop gegooid en er dan een foto van gemaakt
Mijn neefje doet een kunstopleiding, hij zal dat vast als kunst gezien hebben.
Maar ik vind zo'n het zonde! En als je zo'n pegel afbreekt kan je ook de golfplaten eronder beschadigen.
Ik vind niks mooier zoals het natuurlijk is en hoort te zijn.
Ik snap niet wat ze bezielden, maarja nu hangt er nog zowat de helft van pegels op, en die willen er voorlopig nog niet afvallen. Misschien dat ik morgen weer foto's ga maken