we sjullen sjien
Dinsdag, Woensdag dat word beslissend denk ik
ja erg jammer van de GFS run, die nu steeds zachter wordt op termijn. Zels al voor oud en nieuw nu. Maandag en dinsdag de laatste echt koude dagen wellicht? Jammer dat GFS dus eigenlijk ons de hele tijd koude kaarten liet zien en nu opeens al houdini op een zacht scenario over gaat. Bah.
miss veranderd het nog
Hier met regelmaat matige sneeuwval. waarschuwing net hier op rundfunk voor spekgladde wegen.. en P.P Verkondigde geen dooi in het uiterste n.oosten..
een slechte run? inmiddels al de 5de slechte run van GFS. Dus denk dat we realistisch moeten blijven en moeten concluderen dat het voorlopig gedaan is met al die vorst en kou.
sorry maar kan je dit enigszins onderbouwen? ,voor de gemiddelde leek is dit slagroom drijvende in de koffiemok,
jammer omdat het regent/sneeuwen gaat ,de dooi komt of dooi gaat ?
ps geen kritiek hoor ,maar ik maak er werkelijk geen koffie van of sommige het nu positief of negatief bedoelen met de plaatjes
ik zie wolken en dat is het eigenlijk.
| Gewijzigd: 26 december 2010, 18:10 uur, door core
jammer omdat het regent/sneeuwen gaat dooi komt dooi gaat ?
ps geen kritiek ,maar ik maak er geen koffie van of sommige het nu positief of negatief bedoelen .
ik zou zeggen, zet nog een bak koffie
bijna alleen maar regenbuien op dit moment in NL
dus dat is zeker jammer.
jammer omdat het regent/sneeuwen gaat dooi komt dooi gaat ?
ps geen kritiek ,maar ik maak er geen koffie van of sommige het nu positief of negatief bedoelen .
ja hiermee bedoel ik de regen/(lichte)dooi die we in zo'n mooie winterperiode nu hebben (maar dat hoort er gewoon bij)
Ik zal niet weten waar ze meten voor oost groningen? maar die 0.0 gr op de kaart klopt van geen kant het is hier -1.7gr en dalende.
Even een verwachtings kaartje van alhier.Voor alhier.