Vandaag en gisteren was het bijv. NW, een week geleden het Oosten. Omdat ze op zoek gaan naar eten en dat doen ze niet alleen 't zonnige zuiden. Tenzij dr door het weer echt niets meer te halen is dan trekken ze naar warmere oorden.
Vandaag en gisteren was het bijv. NW, een week geleden het Oosten. Omdat ze op zoek gaan naar eten en dat doen ze niet alleen 't zonnige zuiden. Tenzij dr door het weer echt niets meer te halen is dan trekken ze naar warmere oorden.
woo, zet die WC daar nou door of ligt dat aan mijn onkennis?
Ik benoem deze La Bomba tot Kerstdepressie die ons de dooi nu al (bijna overal) heeft gebracht...
Bij ierland is de regen al.... | Gewijzigd: 26 december 2010, 16:21 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
:)
Dan stel ik voor dat jij het volgende topic mag gaan openen, of als je het antwoord er op hebt waarom het zo was dan hoor ik het graag
16:00 Kaartje - of niet dan? Natuurlijk in No sneeuw te zien maar niet meer overal in nederland door te hoge temps | Gewijzigd: 26 december 2010, 16:32 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
UPDATE:Nu matige sneeuwval. | Gewijzigd: 26 december 2010, 16:44 uur, door wiggelrode