Nu eens de runs bekijken waarschijnlijk zijn ze in de war omdat er geen Kerstdepressie is geweest dit jaar ^^
Nou winter komt heus wel terug mag hier wel eens licht dooien want zoals ik al eerder zei het ijs trek op de bollen ....
tis hier wel wit maar de sneeuw is van moeilijk te gebruiken voor sneeuwballen nu echt plaksneeuw geworden dus wel iets warmer .
is vannacht toch nog een leuk laagje gevallen
heeft een uur geleden nog gesneeuwd zodat ik weer moest sneeuwruimen
maar je hoort mij niet klagen hoor
er kan hier nog genoeg bij, ruimte zat haha
Sneeuwt ook hier. Begon groots maar nu motsneeuw. Qua vorst of dooi spant het er om.
haha, weet ik joh, hoopte ook meer dat een ander die wat meer qua sites en kaartjes is dan ik wat had gepost. Velen hier kunnen het tegenwoordig, ik ben er zeker doordeweeks te weinig voor online. Waardeer je werk hier nog altijd, heer!
Vandaag en gisteren was het bijv. NW, een week geleden het Oosten.
ander soort ganzen ene houdt van kou, ander vlucht ervoor
ik hou van die grote vluchten ganzende ganzen! anderen fietsen/lopen door, ik stop ervoor; prachtig!
Ik kan het helaas niet meer terug vinden , maar gister werd er een filmpje geplaatst van een weerman uit zuid holland die een voorspelling deed voor het rijnmond gebied, deze man zou de weg kwijt zijn omdat hij voor zijn provincie dooi op tweede kerstdag voorspelde, deze man had volledig gelijk.
De mensen die beweerde dat de run van Hirlam niet correct zou wezen omdat deze regen voor het westen in het vooruitzicht stelde maar dat dat gewoon niet kon omdat het koud genoeg was hadden volledig ongelijk.
:)