Kaartje is van gisteren...
Damn.... Nog niet wakker denk ik
Weet niet of ie al geplaatst was, maar goed. Kerstreces is blijkbaar voorbij bij het KNMI.
Weet niet of ie al geplaatst was, maar goed. Kerstreces is blijkbaar voorbij bij het KNMI.
ja was al geplaatst.. maar geen probleem (ik kijk nu wat er vanmiddag gaat gebeuren met vorst/neerslag)
Oei - nog even er er valt neerslag hopenlijk als sneeuw ; in de Wilp vriest het gewoon nog maar bewolking neemt nu wel snel toe | Gewijzigd: 26 december 2010, 13:51 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Zelfs 1.0 hier in Drachten
Best gek de Wulp ligt hier niet zo ver uit de buurt
Vanaf het hoogste gebouw van Den haag al wat bewolking aankomende vanaf zee
http://www.hetstrijkijzer.nl/strijkijzer?w...EsHunObnOhIiBeB
Ik ben ook heel benieuwd. We komen hier in Smilde steeds meer aan het randje van de vorstgrens te zitten.
En zo te zien op de buienradar ligt er wat op ramkoers voor onze omgeving. Hopelijk is de bovenlucht nog koud genoeg om sneeuw te produceren.
Was mij ook al opgevallen.. trouwens de mist begint hier op te trekken. en twort eem lichter onder de planeten. maar temperatuur loopt wel op. heb nog maar -0,8gr 2 uur geleden nog -4.0gr.
Ook de luchtdruk blijft vrijwel constant 1024.347 hPa.. en er kon een sneeuwbuitje vallen..