0.6 graden hier
De winter is volgens de kalender pas 4 dagen bezig
Definitie van de winter:
De winter is een van de vier seizoenen in de gematigde en polaire streken. Het afwisselen van de winter met de andere seizoenen wordt veroorzaakt door de schuine stand van de aardas. In de winter staat op het noordelijk halfrond de aardas van de zon af gewend en in de zomer juist naar de zon toe gericht. Op het zuidelijk halfrond is dit omgekeerd, zodat de winter zich daar juist afspeelt tijdens de zomer van het noordelijk halfrond. Het meest kenmerkend aan de winter is hierdoor behalve de in vergelijking met andere seizoenen lage temperaturen de korte dagduur | Gewijzigd: 26 december 2010, 13:23 uur, door luci
Zie geen heil meer in deze winter...
Tsja, dan houdt het op voor je hè, v.w.b. de winter discussietopic....
Niet gelijk zo sip...... Winter is nog maar net begonnen.
ja vind het ook wel grappig een officele witte kerst zonder sneeuw
Come on lente
Mag ik wat van je meepikken ? Hier in Twente vriest het nog gewoon door en ligt nog een pak sneeuw ( 20 tot 25 cm).
Zag gisteren Oorlogswinter op de buis, vond destijds die sneeuwopnames in de bios nogal overdreven. Maar na deze sneeuwtsunami weet ik wel beter. Het kan zomaar, wekenlang sneeuw.
Ben benieuwd wat het wordt in het nieuwe jaar : de Duitsers gaan voor lichte vorst met veel zon. Ik vind het best.