Even kleine update: Margot heeft gelijk gehad geen witte kerst hier.
Gistermorgen dus klein beetje korrel-sneeuw gehad, maar de temp is hier vannacht eigenlijk niet echt meer onder 0 geweest, gelukkig ook geen ijzel gehad daar alles Friesland / Groningen in trok.
Op dit moment is het hier nog steeds vies warm, en het lijkt er op dat hele land even in de + gaat komen ?
Onweer dagen 2012: 1 !
Hij zat gisteravond laat al op het Noodweercentrale filmpje, denk idd dat we wat regen kunnen verwachten... Zag er ook behoorlijk nat uit in de UK, vandaag nog niet gecheckt... Net wezen maaltijden, ben nu een rondje weer aan het doen
Onweer dagen 2012: 1 !
Dat komt door een trog en niet door dat Tevens zijn dat wolkentoppen en dat zegt niets over de neerslag
Vanmorgen om ongeveer 8 uur was het hier -2,6, nu om ongeveer 13.00 uur is de temperatuur gedaald daar -4,2
Van dooi is hier gelukkig dan ook totaal geen sprake. | Gewijzigd: 26 december 2010, 13:06 uur, door albov
ik denk dat het naar het Noorden doortrekt, waarschijnlijk krijgen wij te maken met een staart waaruit neerslag kan vallen
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=20...amp;type=expbld
Hier zie je tog dat er activiteit inkomt.. Maarja temperaturen in westen staan me niet aan, dus dat mag wegblijven, anders krijgt oosten weer veel sneeuw, en wij hier regen
'De besneeuwde, bevroren plastic- zakken bergen'. Gisterenavond tijdens het uitlaten van de hond stuiterde ik over zo'n berg. De milieudienst heeft afgelopen vrijdag het plastic- afval niet ( kunnen ) opgehaald.
Van de week splitste het gebied zich nog bij Nederland, nu blijft ie op beelden al wat langer een geheel. Nederbord geeft ook nog sneeuw voor dinsdag.
Eeeuhm,, hier zie je tog tenwesten iets afkomen, maar het verminderd in activiteit..