Hoeveel kuub wil je hebben, heb je aan een cm of 10 genoeg ?... blijft het hier wit en hebben jullie ook wat gisteravond viel er weer 2cm bij ongeveer.
Inderdaad een zeer bijzondere temperatuurverdeling met lokaal grote verschillen. Geen idee wat de temperatuur hier vandaag gaat doen. We zitten tussen "warm" en "koud" in. Momenteel is het hier op mijn Davis +0,4 maar zojuist was het -0,3.
Hier is het nog steeds boven nul en op het kaartje staat -4 ofzo ?? | Gewijzigd: 26 december 2010, 10:17 uur, door luci
Ja, helaas wel ja dacht dat wij na donderdag en vrijdag wel genoeg hadden vrijdag morgen na het werk moeten bellen dat ik niet weg kwam reed me om de 10m vast in een laag sneeuw van 30 tot 45cm.
Geen pretje.
Over een stuk waar ik normaal 5min over doe deed ik vrijdag morgen driekwartier over.
en nu weer twee cm er bij. | Gewijzigd: 26 december 2010, 10:23 uur, door paul1
Naar het schijnt is al het strooizout in mijn gemeente op. Heb ik gisteren ook ondervonden.
Daarstraks rond 9u nog wat dikke vlokken sneeuw gehad. Ben zo benieuwd naar de volgende dagen.
'Hier' staat een huis met een dak zonder sneeuw vaak in de bijzondere belangstelling van de politie.......niet omdat de isolatie slecht is, maar meer omdat er iets te veel hittebronnen aanwezig zijn voor een doorsnee gezinnetje
Ja er zijn mensen die tropische plantjes kweken.
Jan of iemand anders?
Bij de kust zelf is er niets aan de hand. Echter als je op http://routes.tomtom.nl kijkt, zie je dat het verkeer erg rustig aan doet.
Op www.traphic.nl staat alleen een waarschuwing voor de A16. Welke route wil je gaan rijden?
Hier in Pijnacker schommelt de temperatuur alle kanten op. Gisteren nog een klein wit laagje gehad. Wel mooi.
Viel vannacht wel mee met de gladheid, maar deze schommelingen maken het wel link denk ik. | Gewijzigd: 26 december 2010, 10:44 uur, door pasz