hey, waar is die ravijn op oudejaarsavond gebleven?
"Mist brengt dooi in de kist", sprak mijn grootmoeder altijd.
Raar het gezegde luid hier. Mist Vorst In De Kist..
En het is hier mistig 60 mtr. en het vriest nog 3,4gr.
Emmen bedankt dfromdwgn voor de LA BOMBA berichtgeving gisten, helaas kon ik dit niet melden tijdens mij afwezigheid.
Erg gelachen over de LA BOMBA varianten met vrienden onder het genot van hapje en drankje, denk dat meerdere nieuwe O O leden zich zullen aanmelden.
Emmen vannacht max 1/1,5 cm gevallen, temp. -1,5 en erg mistig op het moment, snel kijken op de radars of er een nieuw LA BOMBA onderweg is
En het is hier mistig 60 mtr. en het vriest nog 3,4gr.
Dat klopt, ook die gebruikte mijn grootmoeder ook.
Ik denk dat mist een weersomslag aankondigd, in die tijden.
On-topic, Er hangt hier een zware grondmist terwijl ik de wolken zie en het zonnetje begint te schijnen.
Ik denk dat mist een weersomslag aankondigd, in die tijden
Ja ze hadden er geen verklaring voor. vandaar allerlij spreuken Die worden hedendaags niet meer gemaakt. dus moeten we zuinig op zijn.
Hier totaal geen glim van doorbrekende zon. zit potdicht.. en vrij koud. had sneeuwgeruimt 3 a 4 cm gevallen.
Temp. loopt iets op.
in Linschoten gisteren een cm of 2 verse sneeuw, momenteel strakblauw en zonnig.
act.themp. ???
m'n ws4000 heeft het waarschijnlijk begeven geeft al paar weken temperaturen tussen -32 en +25.
tijd voor wat anders dus
Yep, hier dooide het vanmorgen, en nu is het weer onder het vriespunt.
Prachtige winterdag hier trouwens, vrijwel onbewolkt!
Jan of iemand anders?
Ik zou wel gaan.
Pas je gewoon aan aan de weersomstandigheden,
dan komt het helemaal goed.
m'n ws4000 heeft het waarschijnlijk begeven geeft al paar weken temperaturen tussen -32 en +25.
Dat klopt wel hoor tis hier -3.0 gr dus dat ligt tussen -32 en +25 (geintje)
Als hij steeds de zelfde temperatuur aangeeft.. is er een termokoppelbreuk in sensor. of een verschuiving in de frequentie. actie:kliko.