er valt lichte/matige sneeuw | Gewijzigd: 25 december 2010, 23:20 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
GFS gaat EC achterna! Voor dinsdag nu wel neerslag berekent!
Waarschijnlijk sneeuw overgaand in regen.
kan nog wel veranderen....... hopen we
Begint nu wat harder te sneeuwen in Assen. Inmiddels ligt er een centimeter, naast de 8 tot 10 die er al lag. Afhankelijk van waar je moet zijn zijn de wegen redelijk begaanbaar.
Meende gezien te hebben van 1050. had liever gezien heel scandinavie/rusland/noordwest europa.Maar idd alles kan veranderen.
Momenteel wat dikke flokken. maar ben benieuwder naar maandag/dinsdag. wat voor een aanslag dit gaat opleveren voor ons wintertje.
Nu al ongemakken in het westen des lands. ijzel de mindste soort van neerslag.
Nou dat is de beste opmerking van een weerman voor deze winter : WEET IK VEEL ????? Oftewel het kan vriezen of het kan dooien,
We moeten in Peelo zijn, maar was alleen benieuwd of het sneeuwde... Misschien in de hoop dat ik daar net zo'n dikke pak sneeuw kan verwachten als hier in Hengelo... Maar kennelijk valt het een beetje tegen. Maar we vieren iig wel een witte 2de kerstdag daar, en dat vind ik het belangrijkste!
erg he ik weet hoe jij je voelt , dat was begin deze avond ook zo alles ging langs ons heen maar een uur of 9 kregen wij ons eerste sneeuwbuitje
maar het is is wit hier en daar ben ik best tevreden mee
Nou dat is de beste opmerking van een weerman voor deze winter : WEET IK VEEL ????? Oftewel het kan vriezen of het kan dooien,
tijdensjaarwisseling in mn zwembroek vuurwerk afsteken ^^
maar het is is wit hier en daar ben ik best tevreden mee
We hebben vanmorgen iig nog wat korrel-sneeuw gehad dus het was een klein beetje wit hier vandaag.
Nu afwachten wat dat wolkje gaat doen wat Engeland nadart... Noodweercentrale laat hem al zien in het filmpje op 21 Seconden.
Vlgns YoWindow komt er op zn vroegst pas Dinsdag weer wat neerslag hier in Den Helder.
Onweer dagen 2012: 1 !
Heb ik toen ik nog in Kaapstad woonde gewoon gedaan hoor
Overigens hier weer een ijsdag genoteerd, terwijl de dooigrens erg dichtbij kwam. Niet warmer geweest dan -0.9 vandaag Ook weer wat sneeuw mogen noteren, bovenop de mooie sneeuwlaag die hier nog ligt.
Ben iig blij dat ik niet in NL ben met de jaarwisseling qua temps, hoop dat London wat warmer is