Wat lichte poedersneeuw hier.
dank je; ik ben heel benieuwd naar de ontwikkelingen na oud/nieuw ivm een evt 11-stedentocht
haha nou dan zijn we daar mooi klaar mee
GFS gaat EC achterna! Voor dinsdag nu wel neerslag berekent!
Waarschijnlijk sneeuw overgaand in regen.
GFS heeft ons dagen voor de gek gehouden met die kou die hij voorschotelde (of zij, tis maar hoe je het bekijkt)
Nu de vraag, gaat die dooiaanval dinsdag slagen?
Geen oostenwind meer, maar zuiden wind met dooi op woensdag. | Gewijzigd: 25 december 2010, 23:10 uur, door Maarten Dings
Dikke sneeuwvlokken, ijsregen en een file bij Nieuwerbrug tot Gouda
+/- een half uur langer over de rit gedaan.
Iedereen reed rustig daar waar het moest.
Ben altijd weer blij dat we het zonder kleerscheuren eraf hebben gebracht.
In Delft bijna niets gevallen
Persoonlijk geloof ik niet in een 11 stedentocht. altans nu nog lang niet. het moet zowieso 10 a 15 dagen nachtelijk -minstens -10gr vriezen.. en overdag minstens -5.0 gr.
Het is mij te rommelig op de weerkaarten ik mis een zeer sterke hoog. boven scan/rus. die zorgen voor stabiel weer. elke vorm van neerslag op het ijs doet het aangroei te reduseren.
En met een n.w stroming is een elfsteden uitgesloten. het gaat steeds meer lijken op een vuile winter.
1 Geluk is er dat al dat sneeuw wat gevallen in het zuiden. en niet in friesland. want dan was het zeker kansloos.
GFS heeft ons dagen voor de gek gehouden met die kou die hij voorschotelde (of zij, tis maar hoe je het bekijkt)
Nu de vraag, gaat die dooiaanval dinsdag slagen?
Geen oostenwind meer, maar zuiden wind met dooi op woensdag.
OF EC met de hogere temperaturen. We wachten wel af en zien morgen en overmorgen wel weer verder.
Maar ehhhh, wat gaat die De La Bomba 2 voor ons betekenen? Die gaat toch geen poging doen om ons een mokerslag van jewelste te geven? (Positief: Sneeuwbommetje doen. Negatief: Plensregen bozorgen.)
Hoe dan ook, ze rijden hier nog steeds als gekken door de straat, dus blijkbaar valt het mee met de gladheid.
Ik ga De La Bomba 2 maar even lekker volgen in MLS
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Het is mij te rommelig op de weerkaarten ik mis een zeer sterke hoog. boven scan/rus. die zorgen voor stabiel weer. elke vorm van neerslag op het ijs doet het aangroei te reduseren.
Er komt wel een Hoog van 1045 boven russ eind van de week maar lijkt niet stabiel te zijn .. everything can be changed