rap tempo. De straat die we sneeuwvrij hadden gemaakt, is al weer helemaal bedekt met een mooi wit laagje.
Helaas weer gestopt, maar op de radar van noodweercentrale lijkt het of we nog een wolkje gaan krijgen.
Ligt leuk laagje. Niemand mag meer in de tuin lopen, hihihi | Gewijzigd: 25 december 2010, 15:47 uur, door marjobruin
Hier een paar gezellige sneeuwbuitjes gehad, bleef alleen op de oude sneeuw liggen, maar was hoe dan ook gezellig om te zien, beter dan regen
Jammer dat er geen vers wit laagje over de vieze sneeuw is gevallen, maar ach, we hebben een witte kerst, dus wat klagen we? Ik ben er blij mee
Wat er nog gaat komen? Ik heb geen flauw idee, ik ga zo weer veilig in meeleesstand maar ik wil toch wel even laten weten dat ik met smart zit af te wachten of dat monster ten westen van schotland ons nog een flinke witte verrassing gaat brengen, erg spannend allemaal.
Ik ben weer in MLS <--- MeeLeesStand
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Uiteraard mag er van mij ook wel wat vallen maar....ligt er ook net aan hoever deze buien het land op trekken
Hier een paar gezellige sneeuwbuitjes gehad, bleef alleen op de oude sneeuw liggen, maar was hoe dan ook gezellig om te zien, beter dan regen
Jammer dat er geen vers wit laagje over de vieze sneeuw is gevallen, maar ach, we hebben een witte kerst, dus wat klagen we? Ik ben er blij mee
Wat er nog gaat komen? Ik heb geen flauw idee, ik ga zo weer veilig in meeleesstand maar ik wil toch wel even laten weten dat ik met smart zit af te wachten of dat monster ten westen van schotland ons nog een flinke witte verrassing gaat brengen, erg spannend allemaal.
Ik ben weer in MLS <--- MeeLeesStand
Greetszzz,
Moneytree-Troll
lief monstertje uit het westen,kom alsjeblieft bij ons bezoek.je zal er geen spijt van krijgen.
Ik zie het idd, gaat de goede kant op.
Hoop dat het hier ook nog verder zakt!
Ik kan (nog) geen neerslag waarnemen als ik met de layers schuif op Google earth, is alleen een gigapluk bewolking.
Maar wat niet is kan nog komen, ben benieuwd naar Jan zijn mening hierover....
laat maar lekker waar die is. die zou de dooi dinsdag moeten brengen. blijgf maar lekker daar!