Top, laat het zeewater maar lekker afkoelen, dan maakt het in februari niet zoveel meer uit waar de wind vandaan komt en zitten we met wind uit het W of ZW niet meteen in de warme lucht.
Hier nu lichte sneeuw, heerlijk zo op kerstdag! Wat een sfeer! Ook mooi dat die koude aanhoud. Hopelijk dooit het sneeuwlaagje op het ijs wel ietsjes zodat het ijs beter beschaatsbaar wordt, tis nu af en toe schaatsen met vallen en opstaan omdat je constant vastloopt in sneeuwijs. Dat lijkt me ook niet fijn voor de jongens in Friesland met de elfstedentocht want dat die er gaat komen is toch wel 75% kans lijkt me.
Fijne dagen iedereen!
het is plus 4 in de schaduw ,heb er 3 hangen een voor het huis een achter het huis
en op het dak een draadloose set
maar op alle boven de 4 graden in de plus
in de zon plus 6 nu gaat behoorlijk snel nu
Dat is de gevoelstemperatuur Jan, niet smokkelen
kan je je omelet Siberienne buiten klaarmaken!
Misschien zijn ze al begonnen met het vreugdenvuur voor oudjaarsavond, in Den Haag
Edit: het begint weer licht te sneeuwen!! | Gewijzigd: 25 december 2010, 13:40 uur, door smarkie
Ik woon vlak bij Den Haag (km of 4 er vanaf). Mijn meter in de tuin (op 1.60 m uit de zon, uit de wind)
geeft +0,4. Er ligt nog sneeuw. Daar waar niet gelopen/geveegd is een cm of 10-12.
Fijne Kerstdagen!
als er eens een wolk voor de zon schuift, daalt het weer