dat geeft altijd een mooi plaatje die sneeuwbomen
Dat was de dag dat ik s'ochtends 3 uur gedaan heb over een stukkie van 3 km vlak bij huis. Je denkt telekens NA het volgende stoplicht zal het wel beter worden ...... maar nee.
Balen MamaAsz
Dag is nog lang gelukkig, mocht er nog iets deze kant op komen, blaas ik het richting West-FL
Edit, op welke radar kan ik het beste de Noordzee in de gaten blijven houden btw... Bij iedere NL-radar zit er maar klein stukkie water bij, wil graag zien wat er daar achter nog zit. | Gewijzigd: 25 december 2010, 13:02 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Op de Noordzee bevindt zich, ter hoogte van de Noorse zuidkust, een storing die naar de Duitse Bocht trekt. En passant trekt een frontale afloper het Noordzeegebied binnen. Daardoor neemt vanmiddag de bewolking van het noordwesten uit toe en later komt het tot enkele winterse buien. Niet zozeer direct aan de kust maar wat meer landinwaarts (in de kustprovincies) kan de neerslag IJZEL tot gevolg hebben. De temperatuur blijft in het binnenland ruimschoots onder nul (rond 10:30 uur was hnet lokaal nog -9), aan de kust wordt het 1-2 graden boven het vriespunt. De sterk afgenomen wind krimpt van noord naar zuidwest tot west. De windsterkte is zwak tot matig.
Een Scandinavisch hogedrukgebied wordt later deze week op z’n westflank versterkt door de vorming van een krachtige hoogterug nabij Schotland. Om het hogedrukgebied heen circuleren koude continentale luchtmassa’s die donderdag en vrijdag het kwik wederom in vorstige sferen doen belanden. In de nacht van donderdag naar vrijdag (oudjaar) zijn minima beneden -10 graden mogelijk.
Tijdens het eerste weekeinde van januari is de luchtdruk boven Noord- en Oost-Europa laag en hoog ten westen en noordwesten van de Britse Eilanden. Wij krijgen dan te maken met een noordelijke stroming. De aangevoerde lucht blijft weliswaar koud maar de lucht komt wel over zee hetgeen enige temperende invloed op de kou heeft.
| Gewijzigd: 25 december 2010, 13:03 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Komt idd nog wat deze kant op, hoop alleen niet dat het regen word.... YoWindow had het hier gister ook al over en een paar andere berichten gingen ook over vieze nattigheid
Ik moet nog zien dat we de -10 gaan halen vanmiddag om 15.00 uur!
misschien is dit wat je bedoeld?: http://www.sat24.nl/gb
Dank je !, die is idd nog weer iets duidelijker dan inzoomen
Google earth ff downloaden, en dan de layer weer aanvinken, dan kan je nog verder kijken...
baal wel daar echt alle regenpijpen vol maar dan ook vol met ijs zitten
gevalletje verzekering straks ben ik bang
+6 wow, das warm ja. Komt niet overeen met de data. Thermometer in de zon?