Haha, het loopt wel los joh. Neem nog een lkkr stukje kerststol en je dag is weer goed...toch?
Iedereen een fijne kerst toegewenst.
Het is hier een stralend zonnige dag bij een temperatuur van -6,9 graden.
Ik ben benieuwd wat het weer ons gaat brengen vandaag en de komende dagen.
Mijn vuurwerk is besteld, ik begrijp dat het lekker fris gaat worden rond de jaarwisseling?
leleystad echt geen vlok gevallen cijfers van vorig jaar ??
en die blauwe vlek leleystad 25 cm klopt ook niet pakweg 7 cm
enschede bijna - 12 vanacht stond dat ook op een kaart ??
allen bij jan zijn 3 dagen dacht ik te zien waarvoor hulde
vanacht heeft i min elf ik durf te wedden dat hij weer goed zit
Vandaag en morgen: Enkele winterse buien
De zon schijnt af en toe en vooral langs de westkust vallen komende uren enkele (natte) sneeuwbuien. Landinwaarts komt lokaal mist voor. In de namiddag en vanavond neemt van het noordwesten uit de bewolking toe en trekken er enkele winterse buien over het land. Wat verder landinwaarts in de kustprovincies zou de neerslag aanleiding kunnen geven tot IJZEL en bijbehorende gladheid. De temperatuur loopt uiteen van +3 graden aan de Zeeuwse kust tot -4 graden in het oosten en zuidoosten van het land. De wind is noordelijk, zwak tot matig, rond kracht 3 en draait geleidelijk naar zuidwest tot west.
Vannacht is het wisselend bewolkt en kan er een enkele sneeuwbui vallen. De minimumtemperatuur loopt uiteen van iets boven nul aan de westkust tot rond -9 graden in het oosten en zuidoosten. De wind is zwak uit zuidwestelijke richtingen, aan de kust staat een matige westenwind.
Op tweede Kerstdag is het wisselend bewolkt met nog een enkele winterse bui. De middagtemperatuur ligt tussen 4 graden aan de kust en net iets onder nul in het uiterste oosten en zuidoosten. De meest matige wind is west, aan de kust noordwest en vrij krachtig, mogelijk even krachtig.
Vooruitzichten
Vooral dinsdag en woensdag kans op winterse neerslag en een tijdelijke stijging van temperatuur. Vanaf donderdag waarschijnlijk weer wat kouder en meest droog weer.
1 mm 1.5 cm sneeuw zoveel is daar ook niet gevallen zal wel stuitsneeuw
in dat bakkie van de metingen zijn gekomen of een dikke sneeuwbal
dit klopt echt niet | Gewijzigd: 25 december 2010, 13:54 uur, door MarkNL