En wedden dat het morgen gaat sneeuwen als wij bij de ouwelui weg komen uit Harlingen
Ach, hoop gewoon op sneeuw, al is het maar 3 vlokjes.
Morgen 3 vlokjes voor jullie daar... Dat moet lukken!
even een vraag iedereen noemt hem goed die pluim ik zie alleen
een val rond oud en nieuw erg koud de rest is toch kwakkel
of lees ik hem niet goed
3 januari vertrekken we, haha, de kinderen kunnen tegen die tijd geen sneeuw meer zien
een val rond oud en nieuw erg koud de rest is toch kwakkel
of lees ik hem niet goed
Is allemaal heel relatief natuurlijk. Als je een dooiende pluim verwacht en er komt een pluim zoals bovenstaande, dan valt het dus erg mee. Had je een dikke winterpluum in gedachten, tja dan valt ie tegen...
Denk dat morgen wel eens leuk kan uitpakken namelijk. weet nog hoe de aanloop was van die dag een paar weken terug. 'aan zee een sneeuwbui' nee hoor 20cm in het westen en zelfs hier een lekkere laag..
Nee nog niet, maar de hirlam komt morgen wel. Ik ga nu bankhangen met GF
En wedden dat het morgen gaat sneeuwen als wij bij de ouwelui weg komen uit Harlingen
Ach, hoop gewoon op sneeuw, al is het maar 3 vlokjes.
daar zijn we wel aan toe of niet mamaAsz of zou het maar een klein beetje wit worden ben ik tevreden
3 januari vertrekken we, haha, de kinderen kunnen tegen die tijd geen sneeuw meer zien
Klinkt goed! Beetje 'wham' 'last christmas'... Gezelliggg!
Nee ook niets te zien.
Yeah, zo wil ik ze zien ! hehe, nice !!
Nu maar hopen dat het een mooi wit tapijtje wil gaan worden.
===
Ik wens bij deze iedereen ook nog even een heerlijke Kerstavond / -nacht toe
Onweer dagen 2012: 1 !
Benieuwd wat dinsdag ons gaat brengen. Ik hoop op weer en flinke berg sneeuw, maar nu ook in midden Nederland
Spannend, dus leuk!
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, vrijdag 24 december 2010, 23:00 uur Nee nog niet, maar de hirlam komt morgen wel. Ik ga nu bankhangen met GF
GF is beter dan GFS Geef je groot gelijk! | Gewijzigd: 24 december 2010, 23:15 uur, door Verwijderde_gebruiker_03
naar mijn idee nog steeds dooi op dinsdag, woensdag en evt donderdag..
Bult is veel minder geworden gelukkig, maar veel leden kiezen toch voor die dagen voor een zachter scenario.
Maar vrijdag ziet er erg koud uit. Strenge vorst dan zeker wel mogelijk
Met de GFS op de bank hangen? Je blijft me verbazen!