Daar had ik een paar uur terug al op gewezen:
Buiigheid bij de storing van zaterdagmiddag is vrij consistent in de Uitvoer aanwezig. In de kuststrook in de Hir Uitvoer ook regen, alleen bij lage neerslagintensiteiten realistisch. NESO laat vooral ijsregen en "ijzel" zien in de kuststrook. Niet erg realistisch, de grondinversie blijft onrealistisch lang in stand. Accumulatie sneeuw bij deze storing 1-3 cm, in de kuststrook nauwelijks accumulatie ivm hogere temperaturen.
Overigens had KNMI het al een aantal dagen over de grote onzekerheid in de verwachting vanwege het enorme springen van de opeenvolgende runs.
Kijk en daarom hoopte ik dat het verhaal van PP uitkomt, dan krijgen we ipv veel regen veel sneeuw
Ik denk dat de hele winter tot aan maart van kwakkel naar koud en van koud naar kwakkel gaat. We komen (uitgezonderd van de kuststreken) niet boven de 5 graden uit.
Maar dat is wat ik denk ......
DUTCHSNOW
front komt uit noord-west(dus engelse sneeuw)
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html | Gewijzigd: 24 december 2010, 22:21 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Nou, het is of sneeuw of ruime temps boven nul lijkt me.
Invloed van zee wordt morgen groter door naar noord-west draaiende wind
Aantal postingen zeggen totaal niets over je kennis hier Er zijn leden die hebben er 3000 postingen en weten het nog niet
Voordat ik dat aantal heb gehaald hoop ik toch wel het een en ander geleerd te hebben
Ik heb er wel geen 3000 maar snap er nog steeds niets van maar gelukkig hebben we Jan
Koelbloedig als hij is blijft hij het uitleggen indien het rustig is anders draait ook hij door
Maar daar kan ik wel weer tegen want ik werk in de psychiatrie lol