Koud genoeg hoor, het ligt er natuurlijk wel aan waar je woont ! Aan de kust +3 en aan de oostgrens -9 maakt nogal een verschil in winterbeleving.
Ik zie nu dat weerplaza sneeuw aangeeft voor overmorgen maar dat de temperaturen ook naar beneden gaan. Het is dus eigenlijk een kansloze situatie. Of ben ik weer te negatief
Nee hoor, denk zelf ook een kansloze situatie... maar goed.. hoop natuurlijk anders...dus goede hoop blijven houden, en de aanhouder wint (hopelijk)
Tja, dat zijn de wetten van de noordzee he Hij geeft voor zondag tm dinsdag een enkele graad boven nul aan zee, daarna weer heel het land koud dus ik kan er mee leven.
Inderdaad, zal het net zoals vorig jaar zijn; het nieuws gelijk sprekend over een koude winter terwijl het in het westen van het land gewoon dik in de plus was. Ja in het oosten was het aardig koud maar in het westen was het echt geen strenge winter.
Dit jaar heb ik het idee dat de dooi aanvallen niet zo goed lukken; aankomende dinsdag ziet er wel uit als een dikke aanval die misschien wel gaat lukken. Het zeewater is volgens mij ook flink wat kouder dan vorig jaar.
Brrrrrr, inderdaad.
;)
Ik ook !, dus ik stel voor om er maar voor te gaan dan........................
Mua, het is ook gewenning denk ik, toen ik dinsdag ochtend lande in Nederland had ik het moeilijk koud. Nu is het weer oud en vertrouwd (ik ging van 23 graden naar -3). Maar ja er ligt sneeuw we hebben een witte kerst wat zeuren we eigenlijk we hebben alles wat onze hartjes begeren! Merry Xmus!
Tsja misschien, ik heb helaas geen verstand van dierengedrag. Hier zitten nog wel ganzen op het land, maar niet veel meer.
Er ligt nog steeds een behoorlijk sneeuwdek over het gras dus er is ook niks voor ze.
Toen kwam de sneeuw voor ons op een gegeven moment ook uit het noordwesten.
En anders, ach doen we de gordijnen dicht en doen net alsof er buiten meters sneeuw ligt ( net als die chocolademelk reclame )
Kerstavond / Nacht viel er hier een dikke bult, ben toen tot ver na middernacht nog buiten geweest, was zo mooi... Eindelijk sneeuw en dan ook nog Kerstnacht *smelt momentje* (en dan niet het sneeuw )
Maak er een mooie avond van Jan !!
Wanneer is die foto gemaakt ? Ziet er stukken witter uit dan het hier is nl haha, zelfs het gras is niet meer wit door de dooi + wind van gister
Onweer dagen 2012: 1 !
Van wanneer is deze foto Ace?
De foto van vanmiddag ziet er namelijk heel anders uit.
Daarop is slechts een klein deel van Nederland zichtbaar en dan nog niet eens heel duidelijk.
(klik op het plaatje om de foto in groot formaat te kunnen zien)
hoe kan dat dan er zit toch vorst in de grond??? tenminste hier wel