Zat de topics van vorig jaar te bekijken, wat een spanning rond de 20ste.
Toen kwam de sneeuw voor ons op een gegeven moment ook uit het noordwesten.
En anders, ach doen we de gordijnen dicht en doen net alsof er buiten meters sneeuw ligt ( net als die chocolademelk reclame )
Zit je niet bij je familie in Hooghalen???
En anders, ach doen we de gordijnen dicht en doen net alsof er buiten meters sneeuw ligt ( net als die chocolademelk reclame )
Dat was volgens mij een worsten producent
/Ontopic
Gfs blijft koud voor volgende week. Hier de "dinsdag dooi"
/Ontopic
Gfs blijft koud voor volgende week. Hier de "dinsdag dooi"
[]
Wat een dooi hè +1 aan de kust overleven we ook wel voor eventjes | Gewijzigd: 24 december 2010, 17:18 uur, door mitchel1992
hahah Nee, ga er volgende week waarschijnlijk even naar toe; ook wel even naar Smilde neem ik aan. Tijd geleden dat ik daar ben geweest.
Ik zie nu dat weerplaza sneeuw aangeeft voor overmorgen maar dat de temperaturen ook naar beneden gaan. Het is dus eigenlijk een kansloze situatie. Of ben ik weer te negatief | Gewijzigd: 24 december 2010, 17:19 uur, door xzaz
Ik zie nu dat weerplaza sneeuw aangeeft voor volgende week maar dat de temperaturen ook naar beneden gaan. Het is dus eigenlijk een kansloze situatie. Of ben ik weer te negatief
Hier is het wel mooi wit.... En de vaart ligt er mooi bevroren bij...
Ik zag het ja, mijn zusje heeft er al opgestaan en had al foto's gezien. Is een tijd geleden dat de vaart er zo bij lag!
Dat is slim ja kunnen wij ook doen hoewel er ligt hier wel wat;)