Dus donkerblauwe/groene/gele vlekken willen we graag zien. Liever nog oranje rood paars in die buien. Anders wordt ut niet wat.
Oké thnx, best handig om te weten dat de kleur voor neerslag donker behoort te zijn.
Als iedereen nu op mijn berichten (en op andere offtopic berichten) blijft reageren, stroomt de discussie wederom vol met offtopic berichten en dat wil ik nu juist vermijden. Dus je helpt het beste mee om gewoon over het weer te praten / discussiëren / babbelen en nogmaals het moderen aan de crew over te laten.
PS Er is ook nog altijd de chat waarin jullie over het weer en "offtopic" zaken kunnen praten! | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:58 uur, door Marga
Was gezellig hier in het dorp net bij de laatste boodschappen. Al ergeren sommigen zich duidelijk aan de winterse perikelen, gelukkig zie je ook genoeg mensen die hier letterlijk en figuurlijk overheen stappen en proberen te genieten van deze winterpracht. Bijzonder dit, zo vaak maken we het niet mee, laten we allen genieten van deze schitterende kerstsfeer. Kadootje van boven! Mewwy kwismass, hips!
ik begin het bijna sneu te vinden, wat heb jij toch gejammerd deze weken, je wilde zo graag maar kreeg maar niks!
:)
kom zo wel even een kruiwagentje brengen voor je tuin.
Edit Marga: GEEN PLAATJES QUOTEN. Je kunt deze heel simpel verwijderen!
wouw.....hoeveel ligt erbij jullie wel niet ?
hier nu nog steeds 15cm, maar dat is sneeuw van een week oud. | Gewijzigd: 24 december 2010, 17:07 uur, door Marga
maar goed ik kijk uit op een weiland en daarop ligt er nog een berg sneeuw, dus voor mij eindelijk wel een witte kerst.
voor het eerst voorzover ik me kan herinneren
de temp is 1 graad boven 0 dus die sneeuw zal niet verdwijnen voor morgenochtend
Maar ook veel gelopen met de hond en die is bijna niet naar binnen te krijgen
Nu ff lekker uitrusten en strax weer met de hond spelen
verder hier volgens mij lichte bewolking en de hele dag droog geweest. hoop op morgenmiddag wat sneeuw wat zo te lezen redelijk op de kaarten staan.
Citaat van Marga, vrijdag 24 december 2010, 17:46 uur Ik ben het afzeiken van mensen en het gezeur hier op het forum door sommige mensen toch aardig zat aan het worden.
Mijn bezem is versleten inmiddels. Dus de volgende optie is het op slot doen van het discussietopic.
Helaas moeten de mensen, die het wel gezellig kunnen houden er dan onder lijden.
De keus is aan jullie!
Waarom de complete boom kappen als er slechts een paar blaadjes ziek zijn?
Het lijkt me handiger om de personen die de regels niet naleven te waarschuwen en indien er meerdere waarschuwingen zijn gegeven overgaan tot verwijderen. | Gewijzigd: 24 december 2010, 17:09 uur, door ysberg