Is nog steeds minimale neerslag. Hij registreert gewoon alles.
Dus donkerblauwe/groene/gele vlekken willen we graag zien. Liever nog oranje rood paars in die buien. Anders wordt ut niet wat.
De Atlantische oceaan wordt het behoorlijk onrustig, kom naar hier. In Drenthe is het gezellig met de kerst, PLEASE.
Mijn bezem is versleten inmiddels. Dus de volgende optie is het op slot doen van het discussietopic.
Helaas moeten de mensen, die het wel gezellig kunnen houden er dan onder lijden.
De keus is aan jullie!
Vind dat best wel sneu, zelfs hier aan de kust is het wit.
Maar hoezo geen 11 stedentocht? | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:47 uur, door CB65
Mijn bezem is versleten inmiddels. Dus de volgende optie is het op slot doen van het discussietopic.
Helaas moeten de mensen, die het wel gezellig kunnen houden er dan onder lijden.
De keus is aan jullie!
Zie het aan je avater ^^
Ben het met je eens, ben net nieuw maar dit gaat nergens over. | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:50 uur, door CB65
De keus is aan jullie!
Alle begrip voor jullie moeilijkheden, maar is het geen betere optie de notoire zeikerds te verwijderen.
Dan kunnen de gezellige mensen gewoon lekker doorgaan met deze verslavende bezigheid.
De keus is aan jullie!
De goeden mogen nimmer en nooit onder de kwaden lijden. Dus scheid het kaf van het koren zoals het hoort, zou ik zeggen
niet dus ...
Hier ook nog geen vlok ... maar iets op de radar is toch leuk ... beter iets dan niets toch? We wachten het af.
ik laat m'n kerst niet door ordinaire zeurpieten(degene weten best wie ik bedoel) verpesten | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:54 uur, door gerard van den brink
Dan kunnen de gezellige mensen gewoon lekker doorgaan met deze verslavende bezigheid.
helemaal mee eens.