Denk je dat je nog een mogelijkheid hebt om jouw visie te geven over de winterontwikkelingen voor de laatste week van het jaar (en mischien wel verder....) of geniet je eerst van het kerstreces ?
[/quote]
Thx.
Zou graag willen maar zit hier via het mobiele netwerk van Swisscom op Internet , dus langzame verbindingen.
Toegang tot de diverse kaarten en MOS output van MM daardoor ook wat lastig resp traag.
Misschien vanavond als het lukt (in telgram stijl dan wrs)
Ciao Johann
Ik wens iedereen vast een fijne kerstavond en nacht. En niet te veel lataarnpaalstaren vandaag
Dan hebben ze bij yr.no het beter voor elkaar, die voorzag het namelijk al. ^^
ben ik het niet helemaal mee eens... want hun voorspelden gister nog neerslag voor vandaag voor zoetermeer rond dit tijdstip en ook gisteravond maar dat model is nu ook opeens totaal anders.... beetje piet paulusma achtig....
Krijgen we nou nooit rust? Ik dacht 'vrij' te hebben tot morgen met F5-en en heen en weer lopen naar het raam. Ik ben al 3 kilo afgevallen sinds de 1e vlok
Dan hebben ze bij yr.no het beter voor elkaar, die voorzag het namelijk al. ^^
Als de intensiteit minimaal is zal er ook wel niks vallen natuurlijk. Hij registreert gewoon alles. Het wordt pas interessant op die radar met donkerblauwe vlekken = licht. Of groen/geel is gemiddeld. Of oranje rood paars = sterk | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:39 uur, door zwoof
Edit Marga: GEEN PLAATJES QUOTEN!!
Mja, eens wel.
Ik gebruik het programma van hun, yowindow.
Het is gratis, google maar eens voor diegene die nieuwsgierig zijn, en als je daarin je plaatsnaam intikt zoekt ie de dichtsbijzijnde weerstation terwijl er zijn die dichterbij zitten.
Gisteren viel me op dat ie van een -7 op dinsdag naar een +7 floepte.
Achja, het schijnt dus moeilijk te zijn, daarom ben ik op het moment ook zo`n weerofieltje ^^ | Gewijzigd: 24 december 2010, 16:42 uur, door Marga
Lichtblauw zou toch op z`n minst iets mogen opleveren, maar ook dat niet