Is toch heerlijk die elfstedengekte, veel leuker dan dat gezeur steeds over een witte kerst,
Iedere koorts is vervelend en niet leuk! Als je koorts hebt, ben je ziek.
En elfstedengekte is niet leuk en heerlijk. Ieder gekte is niet leuk en is alleen maar Commerciele rommel.
En elfstedengekte is niet leuk en heerlijk. Ieder gekte is niet leuk en is alleen maar Commerciele rommel.
Daar kan ik toch een klein beetje mee eens zijn.
Maargoed hoevaak komt het voor ..? De kans voor een Elfstedentocht?
De meeste berichten zijn in de trend van "sneeuwvlokje in Kolderveense Bovenboer"en "Jan, hoe hard gaat het om vijf uur waaien in Wijk bij Duurstede?". Dan spreek ik nog niet over het gehakketak over en weer ...
heb me vanochtend heerlijk vermaakt op de a1 naar Hengelo.
Hele snelweg wit met een paar sporen om in te rijden
iedereen die nog een auto gaat kopen, koop een saxo met de 165/65/14" (winter)banden eronder
Wat een heerlijk karretje om mee door de sneeuw te crossen.
nu maar wachten op morgen, voor de verplichte kerst dingen (blehhh) nog even de "accu opladen"
Nog meer ? Elk volgend pak van 5 cm is nu voortaan weinig daar
Wat een heerlijk karretje om mee door de sneeuw te crossen.
nu maar wachten op morgen, voor de verplichte kerst dingen (blehhh) nog even de "accu opladen"
off topic
hahahaha ja koop een saxo moet je steeds de accu opladen hahahahahahahaha
Klik hier!
Man man man. Je zou toch denken dat we ondertussen wel weten dat het link is op de weg met de sneeuw en het ijs.
Maar als ik dat allemaal zo zie ... Ik rij zelf graag in de sneeuw. Ik maak ook genoeg kilometers, en ken mijn auto goed. Maar in dit soort situaties neem ik geen enkel risico. Wanneer ik het gevoel heb dat 30 snel genoeg is op een mogelijk gladde weg, zal ik dat zeker doen, en me niet laten opjagen. Ik zie nog dagelijks mensen die zo verkeerd reageren op een klein schuivertje op een rotonde, of gerust met 120+ over een half besneeuwde rechterbaan blazen.
Feit is dat veel mensen hun eigen auto niet kennen (soms is de (nieuwe) auto zo gemaakt, dat je ook niets meer voelt van het gedrag van de auto), en geen idee hebben hoe een auto reageert op sneeuw of ijs, laat staan hoe men moet reageren op glij gedrag.
Persoonlijk heb ik dan ook minder vertrouwen in de visie van mijn medeweggebruikers dan in mijn eigen weggedrag, hoe patserig dat ook mag overkomen.
En dan heb ik het nog niet eens over fietsers die schone fietspaden mijden en op de vol met aangereden sneeuw/ijs liggende openbare weg gaan rijden ...
Anyways, dat iedereen maar goed op mag letten op de weg (en fiets/wandelpaden) deze dagen, en voorzichtig is! Ben benieuwd naar het vervolg wanneer de volgende Polar Tsunami ons land binnen rolt.
~spring spring juich juich~
Geen idee waar die opeens vandaan kwam, tis hier iig nog steeds sneeuwvrij
Onweer dagen 2012: 1 !