Al meer dan 100 auto`s zouden van de weg zijn gegleden door stuifnseeuw en het advies zou zijn om niet te gaan rijden
als dit niet hoeft. Moet straks wel die kant op dus we zullen zien.
Kan iemand uit de provincie Drenthe deze problemen bevestigen?
Ben vanmorgen op en neer geweest van Zwolle naar Dalfsen is de 'hessenweg' of de N340 richting Emmen via Ommen Hardenberg en op diverse stukken een dikke laag stuifsneeuw op de weg, een zeer zwaar ongeluk gebeurd op dat stuk de boom stond tegen het stuur v/d auto, dus als je die weg gaat nemen kijk uit en matig je snelheid.
Al meer dan 100 auto`s zouden van de weg zijn gegleden door stuifnseeuw en het advies zou zijn om niet te gaan rijden
In emmen is het een ramp!
Gister nog ff naar de stad moest ik terug rijden, wel 3x tegen de stoep op geknalt!
Tis heel glad
Kan dit ? Sorry als het een domme vraag is.
moet je effe het stukje lezen wat jan er bij heeft geschreven, de temp. op hoogte zou goed moeten
wezen voor sneeuw
Was een klein drama inderdaad. Ben wel blij met de 10 cm hoor. Staat er voor morgen nog wat op het progamma dan PatrickJermain?
Confirmed, hier op het industrieterrein staan verschillende vrachtwagens vast. #FAIL #EMMEN
Kijk ook even op de stentor want er is een mededeling van rijkswaterstaat ivm afsluiting van een paar wegen richting Emmen.
0.5 cm hier, het kan dus nog erger
Oeh, die Jagermeister. Lekker koud
Hier staat het bier, de witte wijn en de cola altijd buiten in de winter. Ideale koelkast
Maaar, ik beken, ik ben o-o verslaafd. Ik MOET de voorspellingen weten
wezen voor sneeuw
Pfff. Lezen is ook een vak. Wazig dat dat model daar geen rekening mee houdt.
0.5 cm, een halve cm dus
Nu lichte dooi. Nog 15cm sneeuw.
Inderdaad uitzonderlijk. Alleen waar je de dooi vandaan haalt weet ik niet? Hier vriest het minimaal -0.2/-0,4. Maar goed ik wil niet muggenziften.
Ziet er mooi uit voor Limburg daar! Heel veel sneeuw! Misschien dat het westen morgen nog wat moois krijgt. Zou het natuurlijk wel afmaken met eerste kerstdag. Hier ligt nu actueel nog een centimeter of 10. Wel staat er ook een enorme gure wind die het veel kouder laat aanvoelen dan dat het daadwerkelijk is.