Ach dat is jammer ik zoek al een tijdje naar kaartjes van GEM voor de temps maar ik vind ze niet ....
Misschien kan jij hier telkens de nieuwe run posten ?
Misschien kan jij hier telkens de nieuwe run posten ?
Als ik daar tijd en zin voor heb zal ik het doen, maak iedere dag een party gifjes, dat gaat op den duur ook vervelen
Oorzaak is de wind geweest denk ik zo? Ik heb 0,0 verstand ervan hr dus correct me if i'm wrong.
Ben benieuwd nieuwe hirlam ziet er interessant uit voor hier.
Mijn gevoel zegt dat het een mengelmoes van alles gaat worden.
Is nog iets van wind de komende dagen dat invlied kan gaan hebben? | Gewijzigd: 24 december 2010, 13:01 uur, door Jdolky
Hoe bedoel je ?? mijn ligging??
Izegem, west vlaanderen, belgie
Izegem ligt dicht bij frankrijk, in zuiden van west vlaanderen dus, op een uurtje van oostvlaanderen.
ik mis nog ijs in de waal en een elfstedentocht. dan is de winter totaal!
Valt daar iets over te zeggen eigenlijk? rivierijs?
Om het helemaal compleet te maken ook graag nog even een PL erbij
Nog steeds ong.10cm sneeuw in de tuin!!.Ik heb gewerkt afgelopen nacht en moet zeggen dat het aardig koud was op de Maasvlakte met N-O 7/8 en stuifsneeuw.Schepen kwamen niet binnen en zelfs een container overboord geslagen.
Ach ja het hoeft niet hoor ^^ maar gewoon ik vind het een goed model maar vind er geen kaartjes van dus dacht ik misschien even Jan vragen want die post er soms . Maar ik merk dat je het al druk zo druk hebt dus als je geen zin hebt moet je het echt niet doen hoor !
Nou ja ik ga de 2cm sneeuw (misschien wel wat meer ) van de parking doen want vanavond hebben we volk voor kerstavond
Al meer dan 100 auto`s zouden van de weg zijn gegleden door stuifnseeuw en het advies zou zijn om niet te gaan rijden
als dit niet hoeft. Moet straks wel die kant op dus we zullen zien.
Kan iemand uit de provincie Drenthe deze problemen bevestigen?