Gelukkig houdt ik met dit weer rekening met dat soort zaken, en zag het gelukkig al ver vooruit. Even later is daar een ongeluk gebeurd.
| Gewijzigd: 24 december 2010, 11:45 uur, door Shadow112
Volgens mij met Friesland de enige plek in NL waar weinig tot niets ligt!
Hopelijk brengen de buien van morgen nog een paar cm mee.
De wind stelt de komende dagen ook weinig voor dus kitesurfen zit er ook niet in.
Dan maar voor de openhaard liggen met een goed boek en een mooi glas wijn.
We krijgen sowieso nog veel kou binnen omdat:
Januari/February zijn de koudste maanden en zover is het nog niet eens, maar ik hoop nu toch wel op een klein beetje sneeuw hier in het Noorden. Het is hier nu groen en het dooit.
Nouja we kunnen het weer niet beheersen, zien vanzelf wel wat er op ons af komt.
Op het nieuws werd 40cm genoemd. Dat zijn toch hoeveelheden die de samenleving echt ontwrichten.
KNMI is te druk bezig met het vlakje in hun tuin in de Bilt dat bepaald of `we` een officiele witte kerst hebben.
Waarschuwingen van het knmi worden hier nooit serieus genomen, terwijl extreem weer alhier nooit in De Bilt wordt opgemerkt. Maar o wee als het in Amsterdam een keer ijzelt, dan krijgen we hier nog 50km/u op de autobanen.
Zoow pcies!!! :P
Waarschuwingen van het knmi worden hier nooit serieus genomen, terwijl extreem weer alhier nooit in De Bilt wordt opgemerkt. Maar o wee als het in Amsterdam een keer ijzelt, dan krijgen we hier nog 50km/u op de autobanen.
Och,, niet zo calimero-achtig over doen zou ik zeggen. Dat is altijd al zo geweest en zal wel zo blijven. Wij volgen de Duitser wel en hier natuurlijk
zeu ik wil de oosterlingen voorlopig niet meer horen !
de noorderlingen kennen wel wat gebruiken ziet ik
het westen stiekem ook wel.
weather without storms is no weather at all.
Inderdaad en ik ben blij dat noodweercentrale er gekomen is, deze site wil een tegenhanger zijn van het KNMI met alarmen... Dit is ze de afgelopen keren goed afgegaan en telkens de waarschuwingen op tijd!!!
Ik zit nu al een paar dagen naar deze pluim te kijken:
en mij af te vragen waar eigenlijk de scheidingslijn loopt tussen de pluimen voor 'noord' en voor 'noordoost'. Zit ik wel bij de goeie te kijken of moet ik voor Groningen die van noordoost hebben (die ziet er een stuk mooier uit namelijk)?
Zonder een waardeoordeel te hebben, het is natuurlijk wel zo dat sneeuw in het westen resulteert in 600km file of meer. De schade in andere delen van het land is wat beperkter. Maar gezien de uitzonderlijke situatie had ik jullie uiteraard wel een weeralarm gegund.
Hoorde dat het vanavond en morgen in het westen gaat sneeuwen?