Vorig jaar was EC precies hetzelfde, alle modellen gingen voor kou behalve EC
Industriegebied onbegaanbaar verklaart, alle tussenwegen zijn vol gewaaid met Sneeuw, ben benieuwd of leveranciers ons kunnen bereiken vandaag.
Dat het zout op is Allee, maar gemeente Emmen je kunt toch in ieder geval schuiven.
Heb de gemeente gebeld, ze zullen hun best doen. Ben benieuwd, als een ambtenaar zijn best gaat doen weet je het wel.
Ja wat een drama binnen Emmen zeg. wilde gisteren gaan sporten in Nieuw-Amsterdam maar ben maar weer teruggegaan. Kwam gewoon vast te zitten in de sneeuw daar en kon mijzelf met moeite weer los krijgen. Moet ik zeggen dat ik een tijdelijk huurauto heb die banden lijkt te hebben zonder profiel maar toch. ook bij mij in de wijk is er nog geen enkele keer gestooid of geschoven.
Welkom in de horor winter van 2011
Zag dat het overtreft alle verwachtingen tot nu toe.
Ik denk dat hier in centrum Tilburg toch zeker 10 cm gevallen is vannacht!! Wat een feest zo net voor kerst!!
Hier sinds 7,30 droog en zeker wel 10 cm gevallen.
Nu zag ik dat er weer sneeuwbuien kunnen voorkomen morgen
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
plaatje
Rond 9 uur hier niet echt bewonderenswaardige zware sneeuwval gezien hoor.
Of het duurde maar een seconde, en ik knipperde net met mijn ogen. | Gewijzigd: 24 december 2010, 09:54 uur, door vdweste
Nu zag ik dat er weer sneeuwbuien kunnen voorkomen morgen
Hee hee....jij hebbert Gun ons in het noorden ook eens wat haha
;)
1 zin voor jou: dont be gentle, it's a rental
Het kan inderdaad, maar makkelijk zou ik het niet noemen
Het record in Nederland ligt op -27 komma iets geloof ik, dus de -25 zal ook niet vaak gehaald zijn. Eerst zien dan geloven
Het record in Nederland ligt op -27 komma iets geloof ik, dus de -25 zal ook niet vaak gehaald zijn. Eerst zien dan geloven
-18 is vorig jaar ook voor gekomen, geloof in Flevoland, maar is en blijft GEM... Weet niet wat ik daar van moet denken of hoe dat model in elkaar zit. Kijk het wel maar gebruik het nooit