Toch maar even snel die dikke trui kopen voordat het heeel koud gaat worden. Dank je wel Jan voor al je goede verwachtingen iedere dag én geduld, want man, man, wat een vragen en verzoekjes en ... en....
Ach...KNMI
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Wat een bende hier! Gisteren alles schoon gemaakt, nu al weer 12 cm verse sneeuw moeten wegscheppen voor ik aan mijn paarden kon met een kruiwagen.
Er ligt hier in totaal zeker een 22-23 cm als het niet meer is. Mijn buurman heeft met zijn grote tractor de straten in de buurt al wat gaan schuiven.
Straks gaan we bij ons de parking nog maar eens schoon schuiven. Verwacht volgende week vrachtwagens en ze moeten hier wel kunnen lossen.
De postbode is al enkele dagen niet meer geweest en de firma die mijn container moet komen ledigen is ook niet geweest.
Ga zo maar eens wat foto's nemen want dit maken we zo snel niet meer mee denk ik.
klopt, ik kan hieruit dus ook afleiden dat de run van 10 uur ook weer 'warmpjes' uitpakt. Nu maar hopen dat GFS niet om gaat...
EC alweer! (maar die heeft het de laatste tijd niet zo vaak gelijk heb ik het idee....) | Gewijzigd: 24 december 2010, 09:43 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ach Jan, jouw verwachtingen zijn de laatste weken alleen maar goed. Een dikke neus naar alle leden die gisterochtend liepen te klagen dat ze geen sneeuw kregen
Ontopic:
Vanacht een kleine 5cm gevallen in Oss. Met een temperatuur rond het vriespunt is het hier een mooie witte bedoeling