Industriegebied onbegaanbaar verklaart, alle tussenwegen zijn vol gewaaid met Sneeuw, ben benieuwd of leveranciers ons kunnen bereiken vandaag.
Dat het zout op is Allee, maar gemeente Emmen je kunt toch in ieder geval schuiven.
Heb de gemeente gebeld, ze zullen hun best doen. Ben benieuwd, als een ambtenaar zijn best gaat doen weet je het wel.
Ja fijn Jan, wil je dan ook NH blij maken door 5 cmtr sneeuw te verwachten op 1 e kerstavond? Ecmwf 12z weer kouder?
Gouda heeft niet erbij gekregen, en de echt koude wind van gisteren is lang niet meer zo koud.
Eigenlijk ben ik wel blij dat de dans hier ontsprongen zijn. Nog een dag werken, en dan een week vrij. In die week zou het leuk zijn als er nog wat sneeuw bij komt.
Ben benieuwd naar de vooruitzichten.
Dat had ik hier ook gehoopt maar helaas plus minus 1cm bij gekomen vanacht.. niks aan te doen.
Misschien krijgen we het hier ook nog wel keer
Het is nu - 1,2°C
Jan en de rest natuurlijk ook alvast fijne feestdagen toegewenst
Gouda heeft niet erbij gekregen, en de echt koude wind van gisteren is lang niet meer zo koud.
Eigenlijk ben ik wel blij dat de dans hier ontsprongen zijn. Nog een dag werken, en dan een week vrij. In die week zou het leuk zijn als er nog wat sneeuw bij komt.
Ben benieuwd naar de vooruitzichten.
hey nog een gouwenaar
Zo....nou tijd voor een bakkie koffie en onweer-online.
Geweldig wat daar in het zuid-oosten aan sneeuw gevallen is. Hun witte kerst kan niet meer stuk. Dat zal zeer mooie landschappen en foto's gaan opleveren
Maarrrrr, het noorden en noord-oosten gaat morgenmiddag ook nog wel wat sneeuw krijgen zoals het nu lijkt !!
Fijn toch....op een kerstdag??
Zo....nou tijd voor een bakkie koffie en onweer-online.
Geweldig wat daar in het zuid-oosten aan sneeuw gevallen is. Hun witte kerst kan niet meer stuk. Dat zal zeer mooie landschappen en foto's gaan opleveren
Maarrrrr, het noorden en noord-oosten gaat morgenmiddag ook nog wel wat sneeuw krijgen zoals het nu lijkt !!
Fijn toch....op een kerstdag??
alle beetjes helpen
Het zou 18 uur moeten sneeuwen, maar het front lijkt nu al, (haha) weg te trekken naar duitsland.
ik ben benieuwd op de nieuwe ECMWF-run, over een half uur is ie der...
GFS-gaat nog steeds voor vorst, ben benieuwd of de nieuwe run rond 11 uur dat ook nog steeds zegt...