dan zat je er niet ver naast he jan
Vanmorgen de auto uit moeten graven en toch vrij snel op het werk (rustig op weg).
Ik geniet er van, wat een geweldige kerst gaan we tegemoet!
Rustig op weg in Eindhoven??? Zit er nogal druk uit als ik de filedienst moet geloven.
Heb je wat foto's uit Eindhoven?
Heb je wat foto's uit Eindhoven?
Ik woon zelf in Helmond en ben kwart voor 8 naar Eindhoven gereden (19km).
Was er in 3 kwartier en dat is voor deze winter erg rustig, maar dat kan ook zijn omdat ik al veel erger gewend ben deze maand:)
Foto's kan ik maken vanuit kantoor hier maar mijn USB kabel werkt niet, zal eens even kijken.
Was er in 3 kwartier en dat is voor deze winter erg rustig, maar dat kan ook zijn omdat ik al veel erger gewend ben deze maand:)
Foto's kan ik maken vanuit kantoor hier maar mijn USB kabel werkt niet, zal eens even kijken.
Zie het trouwens al op file.nl, dat zijn geen file's, dat is allemaal langzaamrijdend verkeer. | Gewijzigd: 24 december 2010, 09:10 uur, door vlerk00
Alle scholen dicht hier in de buurt. (Voor wat je nog op de laatste dag voor de vakantie kon doen)
Ja ik zie het. Daarvoor zaten wij ook heel dicht bij de sneeuwdump van Zeeland, maar ook weer verweg lol. We zitten hier gewoon overal lekker tussen in.
hier is ruim 20 cm sneeuw totaal,gemeten op een tuintafel
en momenteel sneeuwt het nog,met de verwachting dat er c.a. 5 cm erbij gaat vallen.
ik woon 8 km vanaf helmond en 16 km vanaf eindhoven.
ik wilde fotos maken maar de batterij van toestel was effe dood en is aan het reanimeren
straks maak ik een paar mooie plaatjes
hier in de regio word geadviseerd niet meer met vrachtwagens de weg op te gaan
groetjes uit het mooie besneeuwde beek en donk | Gewijzigd: 24 december 2010, 09:26 uur, door frankaloe
Ik had ook wel een beetje gedacht dat er iets gevallen zou zijn, maar helaas.
Het trok echt nét iets oostelijker. | Gewijzigd: 24 december 2010, 09:22 uur, door Diem
same here keek steeds op buienradar en dan zag je die wolk steeds verder naar het westen trekken wastie er bijjjjjjjna staat er op twitter
BuienRadarNL BuienRadar.NL
De opmars v/h sneeuwfront valt nu stil, haalt de kustgebieden niet. Het trekt vannacht weer terug naar oost/ZO http://bit.ly/cy36NE
9 hours ago Favorite Retweet Reply
not amused