En on-topic: Ik ga zo pitten. Ik zie morgenvroeg wel of er eventueel wat sneeuw is gevallen. Het lijkt noordelijker te komen.
Dat is dan dus duidelijk anders had je wel een nieuw verhaal geschreven.
http://www.wetter.de/europa/niederschlagsgebiete
Ze hadden de hele dag overal gestrooid dus de eerste sneeuw smolt waarna dat dit laagje water begon te bevriezen, uiteindelijk lag er dus overal en goede laag ijs waar dan boven sneeuw kwam.
Ik heb meerdere auto's mee zitten omhoog duwen...
Zelfs de politie was vaak aan het mee duwen, om dan de auto's wat verder te zien tollen en tegen andere auto's/paaltjes aan te crashen!
In regio Gent is er niet zoveel sneeuw gevallen.
Komende dikke week jammer genoeg ook geen sneeuw meer in Kampen te verwachten. Wat dat betreft kan Limburg nog even; zoveel gevallen en zo te zien zijn ze er nog lang niet.
Gelukkig blijven de vooruitzichten voor wat betreft de temperatuur wel goed; in ieder geval tot het nieuwe jaar lekker koud
Komende dikke week jammer genoeg ook geen sneeuw meer in Kampen te verwachten. Wat dat betreft kan Limburg nog even; zoveel gevallen en zo te zien zijn ze er nog lang niet.
Gelukkig blijven de vooruitzichten voor wat betreft de temperatuur wel goed; in ieder geval tot het nieuwe jaar lekker koud
Troost je, Zwolle heeft ook nagenoeg er niets bij gekregen, maar wie weet?
Nou de bui is geen centimeter opgeschoten en in Delft is er niets bij gekomen.Ik heb daar een dubbel gevoel bij.
Geen sneeuw dus alles kan doorgaan zoals het was de laatste 2 dagen.Geen extra kosten voor de middenstand en het bedrijfsleven.Andere kant neemt het enthousiasme van diegene die zo'n beetje ondergesneeuwd raken hier toe van dat wil ik ook.
Terwijl ik niets heb met sneeuw behalve dat ik het een vreselijk mooi gezicht vind.
Ik wens iedereen die dat leuk vind veel plezier met de sneeuw en voor diegene die er niets aan vinden sterkte.
Zo ziet Sittard er uit op het marktplein (volgens mij is er straks markt want er worden kraampjes opgebouwd haha ):
http://www.webcamsittard.nl/site/
P.s. graag die webcam laten staan op de stand zoals ie staat (anders is het zwaar irritant).
Niveau waarschuwing noodweer oranje vanwege zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 20:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 15:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
tja wat is dat mooi sneeuw wij weten niet meer hoe dat er uitziet ben jaloers