Absoluut, alle beetjes helpen! denk dat als het zo doorgaat er zeker een dikke 5 cm bijkomt, gestaag maar doeltreffend.
Niveau waarschuwing noodweer oranje vanwege zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 20:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 15:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Ik heb gekeken, maar daar staat niks over Hengelo
Haha, dat is bijzonder wreed veel, ik leef met jullie mee! Op noodweer.nl is te zien dat jullie misschien wel de 60 cm gaan halen, die pluim lijkt wel magnetisch en éénkennig te zijn.
Ja idd Ik dacht die zullen dan wel een reply op dat domein hebben. Vandaar dat ik ff keek
we raken letterlijk ingesneeuwd . witte kerst ok maar dit. ik kan mijn achterom deur niet verder opennen dan pakweg 25cm
Excuses, ; noodweercentrale.nl ben teveel aan het het lantaarnpaal staren denk ik..
Waarschuwingen noodweer voor Hengelo (O.)
Hengelo (O.) (7551)
Staat er nog keurig op, nu nog de volledige uitvoering, ik heb er geloof in
Edit: Als dit geen mooie plaatjes geeft morgen moet het nog maar even goed doorwaaien | Gewijzigd: 24 december 2010, 01:17 uur, door Picobyte
Waarschuwingen noodweer voor Hengelo (O.)
Hengelo (O.) (7551)
Staat er nog keurig op, nu nog de volledige uitvoering, ik heb er geloof in
Als dit uitkomt mogen we wel een kerstliedje zingen voor Jan. Want dan zat hij grotendeels aardig goed voor Zuid en midden Oost Nederland. Zelfs met de verwachte cm.
18 uur sneeuw afgegeven:
Tussenstand vanaf 19:00 uur 1 a 2 cm
Nog 12 uur te gaan.
Kan naar mijn mening dan hooguit 4 cm bij komen dan.
Totale verse sneeuw dan 4 tot 6 hier.
Toch best aardig nog zo net voor kerstavond erbij
Wat betreft Standdaarbuiten zit hij er wel ver vandaan, maar eerlijk gezegd maakt me dat niet zo uit. Je kunt niet altijd gelijk hebben. Ik vind het al heel wat dat er nu sneeuw valt, want volgens veel doomdenkers zou er hier in het zuidwesten helemaal niets vallen. (al is het tot op dit moment nog maar 0.5cm gevallen over 5 uur sneeuwval)
Wel wil ik zeggen dat ik veel sneeuw in de lucht zie, maar het lijkt overal naartoe te gaan, behalve naar de grond. Ik ga maar eens slapen en wens jullie allemaal nog een sneeuwrijke nacht
p.s. mochten jullie in Limburg sneeuw te veel hebben, kom maar wat hier brengen. Ondanks 9 cm sneeuw (inmiddels wrs 9.5) vind ik een nieuw laagje altijd leuk, zo net voor de kerst
Kijk dan wel of er nog wat is gevallen vannacht, kijkend naar die bui verwacht ik niet dat wij hier vannacht nog iets bij gaan krijgen, hopelijk morgen dan, vandaag max een millimeter motsneeuw gehad en voor de rest een harde wind
Denk dat we hier nu nog steeds een laagje hebben van zo'n 6cm, mag nog wel wat bij
Zullen de jongens van 3FM achter de sneeuwval zitten ?
Wooah Danny, have a very merry Christmas | Gewijzigd: 24 december 2010, 01:29 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Wel wil ik zeggen dat ik veel sneeuw in de lucht zie, maar het lijkt overal naartoe te gaan, behalve naar de grond. Ik ga maar eens slapen en wens jullie allemaal nog een sneeuwrijke nacht
p.s. mochten jullie in Limburg sneeuw te veel hebben, kom maar wat hier brengen. Ondanks 9 cm sneeuw (inmiddels wrs 9.5) vind ik een nieuw laagje altijd leuk, zo net voor de kerst
wil wel wat brengen maar is niet doorheen te komen alles staat hier vast. ps voor iedereen een prettige kerst ik ga pitten