Maximum temp vandaag was maar 0.4 graden in de plus, maar toch heeft het goed gedooid. Paar dagen terug nog meer dan 25cm sneeuw, nu nog maar 9 cm over. Ik heb even een foto gemaakt met een Samsung Galaxy S, geweldige telefoon, maar het enige dat ik mis is een flitser, dus vergeef me de kwaliteit in het donker. Maar ik hoop dat je de ijspegels kunt zien, erg mooi vanuit de (lekkende) dakgoot bij de buren, helemaal overgaand tot op de grond!
Maar ben blij met alles wat we krijgen
Tilburg meld toch al een uur of 3 matige sneeuwval een een extra laagje van een cm of 2-3
Dat is wel ontzettend gaaf zeg. Krijg je echt zon Alaska gevoel bij.
Heb je morgen een betere foto met hoge resolutie? Is mooi als wallpaper.
In het leven krijg je geen enkele garantie, dus al helemaal niet over hoeveelheid sneeuw. Het is zoals het is...
enkel de garantie dat je dood ga!!
Heb je morgen een betere foto met hoge resolutie? Is mooi als wallpaper.
Camera is gewoon goed bij daglicht, maar snap niet dat ze bij zo'n telefoon (die toch als iphonekiller wordt gezien en het naar mijn mening ook is) geen flitser erbij doen!
Maar zal morgen een betere foto maken, maar mijn idee hier bij was, stel dat ik morgen vergeet de foto te maken, dan heb ik hem nu alvast maar gemaakt Want nu ik er zo bij stond, was het wel erg mooi!
Ciao Johann
Zo wat een pak zeg
Zo heb ik ze zelf nog niet eerder gezien... al was het sneeuw in Assen maart (2008 alweer ?) ook erg ziek.
Onweer dagen 2012: 1 !
Limburg (Simpelveld)
Prachtig
bron-> zie hier
Ciao Johann
Beste skoer sneeuw. Wat ik eerder riep, de helft voor hier, gaat niet meer lukken vrees ik
We halen de 2 cm nog niet eens als het zo doorgaat.
Niveau waarschuwing noodweer oranje vanwege zware sneeuwval
geldig van: donderdag, 23. dec 2010, 20:00 uur
geldig tot: vrijdag, 24. dec 2010, 15:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Ik zag het... als het nog een beetje doorsneeuwt zoals ik alles mag geloven, hebben we morgen wel een prachtige kerstmiddag in de binnenstad!