ook begrijpelijk dat de leden uit het westen (waaronder ikzelf) enigzinds teleurgesteld zijn .
men gaat natuurlijk hoop vestigen op de deskundige oordeel van Jan ,en blijkt maar weer dat het nowcasten is...
er zijn ook mensen die helemaal nog geen sneeuw gezien hebben zoals de kop van N-H en west friesland.......
ik ben ook teleurgesteld maar er zijn ergere dingen hoor !
winter is net begonnen ,en er kan nog veel gebeuren deze winter
mensen uit het westen moeten helemaal al niet zeuren aangezien wij normaliter het minste kans op winter maken als de rest van het land ,en wij hebben ook al een meer dan aardige winterperiode achter de rug
dus kop op iedereen het kan allemaal erger
jullie hebben het onweer in de zomer....
ook begrijpelijk dat de leden uit het westen (waaronder ikzelf) enigzinds teleurgesteld zijn .
men gaat natuurlijk hoop vestigen op de deskundige oordeel van Jan ,en blijkt maar weer dat het nowcasten is...
er zijn ook mensen die helemaal nog geen sneeuw gezien hebben zoals de kop van N-H en west friesland.......
ik ben ook teleurgesteld maar er zijn ergere dingen hoor !
winter is net begonnen ,en er kan nog veel gebeuren deze winter
mensen uit het westen moeten helemaal al niet zeuren aangezien wij normaliter het minste kans op winter maken als de rest van het land ,en wij hebben ook al een meer dan aardige winterperiode achter de rug
dus kop op iedereen het kan allemaal erger
Hoho,
Het lijkt hier erger dan dat het is hoor.
Slechts lichte sneeuwval.
Ik denk dat het systeem zich terug trekt naar het ZO dus hier gaat niet meer zoveel vallen.
Des t meer voor Limburg en brabant.
Nijverdal ligt trouwens in Overijssel. | Gewijzigd: 24 december 2010, 00:23 uur, door rickus
Zoals het er nu uit ziet niet. Alles veranderd van richting boven Groot Brittannië.
Maar zoals we weten. Het weer kan weer veranderen.
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Klopt. Maar er lag al een pak. Dus wij hebben dat Anton Piek kerstje.
Valt ook reuze mee hoor, we hebben gewoon gematigd weer t.o.v. rest van NL. Niet te warm, niet te koud, relatief droog, relatief stabiel weer. Af en toe wel jammer. Maar goed deze winter zal ons er echt nog wel van langs gaan geven vermoed ik.
True true... Maar ik ken de mens inmiddels dat ze de sneeuw het prettigst vinden op Kerstavond en eerste Kerstdag. 2de Kerstdag boeit het niet meer zo.
Tis dat "ansichtkaartje" wat ze voor hun ogen hebben.
Ik ben geen haar beter trouwens, maar dat terzijde
Jan,
Zou het zo kunnen zijn dat dit systeem op z'n laatste benen loopt en uitsterft, zoals dat volgens mij ook te zien is boven Noor duitsland?
Of denk j dat het terug trekt in Zo richting, want echt noordelijker komt het volgens mij niet meer.
THANKS
Maar zoals we weten. Het weer kan weer veranderen.
er zit een hoogdrukgebied bij GB gevangen, dus het kan wel!!
Precies.
Iedereen zit nu in Kerst-stemming en dan is de focus daar even op. Maar daarna hebben we theoretisch nog 2,5 maand winter. En mijn dikke haar op mijn rechterbil zegt me dat we nog lang niet klaar zijn met de winter.
Tis dat "ansichtkaartje" wat ze voor hun ogen hebben.
Ik ben geen haar beter trouwens, maar dat terzijde
Tis ook een ideale Kerst, en wie wil die nou niet
Onweer dagen 2012: 1 !